اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کشور:

امنیت مرزهای کشور گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است

امنیت مرزهای کشور گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است
فرمانده مرزبانی کشور گفت: امنیت بی‌نظیر مرزهای کشور گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار قاسم رضایی ظهر امروز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز کشوری با امنیت ایران در جهان وجود ندارد و این در حالی است که تهدیداتی که در مرزهای ایران وجود دارد و ریشه همه آنها آمریکاست نیز بی سابقه است و این امنیت بی نظیر در این شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: امروز مرزهای ایران در شمال و جنوب، شرق و غرب در امنیت کامل قرار دارد البته مشکلاتی نظیر قاچاق، عبور و مرورهای غیر مجاز نیز وجود دارد که با همه آنها با قدرت برخورد می‌شود و خواهد شد.

,

فرمانده مرزبانی کشور بیان داشت: یکی از مسائل و مشکلات مرزبانی در غرب کشور بحث کوله بری است و ما همواره گفته‌ایم که ما با کوله بر به معنای واقعی خود که دارای مجوزات لازم است و در ساعات مشخص رفت و آمد دارد و اجناس معین شده را وارد یا خارج می‌کند هیچ مشکلی نداریم و حتی از آنها حمایت نیز خواهیم کرد.

,

وی عنوان کرد: اما افرادی که شبانه از مرزها به طور غیر مجاز ورود و خروج دارند و یا کالاهای غیرمجاز و خطرناک را وارد می‌کنند کوله بر نیستند و برخورد لازم با همه آنها خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه