اخبار داغ

نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل حوزه ورزش فراهان است

نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل حوزه ورزش فراهان است
رئیس ورزش و جوانان فراهان با اشاره به اینکه متأسفانه اسپانسر حوزه ورزش در این شهرستان وجود ندارد گفت: اکثر اسپانسرها وقت و هزینه بیشتری در بخش درمان صرف می‌کنند و به ورزش روی خوش‌نشان نمی‌دهند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد غلامحسینی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به هیئت‌های ورزشی فعال در شهرستان گفت: ۲۱ هیئت ورزشی در سطح شهرستان فراهان فعالیت می‌کنند که امیدواریم در سال جاری فعالیت این هیئت‌ها بیشتر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در سال ۹۷ بیش از ۱۱۵۰ نفر ورزشکار زن و مرد در شهرستان ساماندهی شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب در سال ۹۸ و حمایت مسئولین پیشرفت قابل‌توجهی در این بخش را داشته باشیم.

,

نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل حوزه ورزش فراهان است

, نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل حوزه ورزش فراهان است, نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل حوزه ورزش فراهان است,

غلامحسینی با اشاره به مشکلات ورزش شهرستان فراهان تصریح کرد: کمک‌هایی از سوی مسئولان به هیئت‌های ورزشی صورت پذیرفته است و امیدواریم این کمک‌ها ادامه‌دار باشد، متأسفانه اسپانسر حوزه ورزش در این شهرستان وجود ندارد و اکثر اسپانسرها وقت و هزینه بیشتری در بخش درمان صرف می‌کنند و به ورزش روی خوش‌نشان نمی‌دهند که این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی و حمایت و پیگیری‌های جدی از سوی مسئولان را می‌طلبد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان بابیان این‌که ۸ خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه‌اندازی شده است، افزود : با مساعدت اداره کل و کمک دهیاران ۷ خانه ورزش تجهیز و راه‌اندازی شده که متأسفانه خانه ورزش مجدآباد کهنه بعلت نداشتن مکان مورد نیاز هنوز راه اندازی نشده است، با تجهیز و راه اندازی این خانه‌های ورزشی در سطح روستاها تحولی در ورزش شهرستان ایجادشده است که نویدبخش درخشش استعدادهای ورزشی است.

,

تعامل مناسب آموزش‌وپرورش شهرستان با اداره ورزش

, تعامل مناسب آموزش‌وپرورش شهرستان با اداره ورزش, تعامل مناسب آموزش‌وپرورش شهرستان با اداره ورزش,

وی با اشاره به تعامل مناسب آموزش‌وپرورش شهرستان با اداره ورزش گفت: این تعامل و مجوز حضور مربیان شهرستان در مدارس سبب استعدادیابی دانش آموزان فراهانی در رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود.

,

غلامحسینی به مهم‌ترین برنامه‌های ورزش شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی همگانی و روستایی، اعزام به مسابقات استانی ،برگزاری مسابقات بومی و محلی، برگزاری همایش پیاده‌روی صبح و نشاط که برای دومین سال متوالی در فراهان برگزار می‌شود ازجمله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان بیان کرد: این شهرستان دارای یک زمین چمن طبیعی و ۲ سالن ورزشی در شهر فرمهین ، یک سالن در خنجین و یک سالن در تلخاب است و پروژه‌های متعددی ازجمله پروژه روستای دستجان، پروژه زمین چمن مصنوعی امیر آباد، تکمیل رختکن زمین چمن طبیعی مجموعه امیرکبیر فراهان، پروژه عظیم سالن‌های ورزشی تخصصی، ساختمان اداری و خانه جوان این شهرستان را نام برد که امید است با مساعدت اداره کل ورزش استان، فرمانداری و نماینده مردم در مجلس با تخصیص اعتبار به‌زودی به اتمام برسند.

,

پیشرفت ۸۰ درصدی استخر خیر ساز شهر فرمهین

, پیشرفت ۸۰ درصدی استخر خیر ساز شهر فرمهین, پیشرفت ۸۰ درصدی استخر خیر ساز شهر فرمهین,

وی از پیشرفت ۸۰ درصدی استخر خیر ساز شهر فرمهین خبر داد و تأکید کرد: استخر شهرستان فراهان، فارغ از اعتبارات ملی و استانی به همت خیر شهرستان شهریورماه امسال به اتمام می‌رسد و از این پروژه بهره‌برداری می‌شود.

,

غلامحسینی نبود خوابگاه برای میزبانی مسابقات گفت: در سال ۹۷ این شهرستان میزبان تنها سه رویداد استانی بوده است که با همکاری آموزش‌وپرورش خوابگاه تأمین‌شده و این میزبانی‌ها می‌تواند با امکانات مناسب ازجمله احداث خوابگاه افزون‌شده و حتی میزبانی مسابقات کشوری را انجام دهیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان در ورزش و حوزه جوانان با رویکرد مناسب و مثبتی پا به میدان‌های مختلف گذاشته است ولی در امر نظارت ،بازرسی و اطلاع‌رسانی و حضور در سطح شهرها و روستاها به علت نداشتن وسیله نقلیه با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه