اخبار داغ

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه استان زنجان:

تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی/ ۳۶ پروژه عمرانی در روستاهای استان زنجان اجرا می‌شود

تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی/ ۳۶ پروژه عمرانی در روستاهای استان زنجان اجرا می‌شود
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه استان زنجان با اشاره به تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در سطح استان زنجان گفت: 36 پروژه عمرانی در روستاهای هدف استان زنجان در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشاد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات مختلف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان گفت: این قرارگاه در 5عرصه مختلف در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در حال فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تشریع پنج عرصه فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح استان تصریح کرد: این پنج محور فرهنگی و اجتماعی٬ سلامت٬ اشتغال و معیشت٬ تعلیم و تربیت و عمران و زیر ساخت بوده که فعالیت‌ها و خدمات رسانی‌ها در سه دهستان قره پشتلو زنجان٬ شیوانات خدابنده و اوریاد ماهنشان انجام می‌شود.

,

پیری با اشاره به اینکه فعالیت‌های خود را در 89 روستای این سه دهستان آغاز کردیم افزود: خدمات مختلفی با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی در این روستاها انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه 36 پروژه توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی در زنجان در دست اقدام بوده که بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز در حال تکمیل شدن است افزود: تامین آب شرب روستای گیلجین٬ تامین آب شرب و خط انتقال روستای اسلام آباد٬ اوش بلاق٬ احداث خانههای عالم در روستاهای بهران بیگ٬ قبله بلاغی از پروژه‌های این قرار در استان زنجان است.

,

پیری با اشاره به اینکه این قرارگاه در آب رسانی شرب روستایی و کشاورزی فعالیت‌های گشترده‌ای هر سال انجام می‌دهد بیان کرد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیز اقدامات خوبی مانند برگزاری کلاس‌های آموزشی از با موضعات مختلفی مانند تاثیرات منفی شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی و غیره برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در زمینه اشتغالزایی و توانمند سازی روستاییان نیز اقدامات خوبی انجام می‌شود عنوان کرد: توانمند سازی مهارتی و فنی جامعه روستایی در حوزه دامداری ویژه دام سبک و زنبور عسل و حوزه کشاورزی انجام می‌شود.

,

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه در زمینه صنایع دستی نیز فعالیت‌هایی نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌شود افزود: در حوزه قالی بافی٬ خیاطی و قلم زنی نیز فعالیت‌های آموزشی انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به مشارکت و همراهی خوب دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌ها در سطح روستاها افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و بخشداریها و دهیاریها در اجرای پروژه رضایت بخش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه