اخبار داغ

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس :

استانی شدن انتخابات دور از انتظار است/ضعف مدیران در تحقق اقتصاد مقاومتی

استانی شدن انتخابات دور از انتظار است/ضعف مدیران در تحقق اقتصاد مقاومتی
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکهاستانی شدن انتخابات دور از انتظار است گفت: مدیران در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: در مجلس و شورا به دنبال استانی شدن انتخابات بودند و اینکه حتماً در سال 98 انتخابات استانی انجام شود، وقت زیادی مجلس روی این موضوع گذاشت که حداقل تا 15 الی 10 خردادماه باید استانی شدن تعیین تکلیف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: این موضوع درگرو اظهارنظر شورای نگهبان است و چنانچه شورای نگهبان ایراداتی داشته باشد اصلاح آن در مجلس شورای اسلامی است؛ بعید میدانم که انتخابات استانی در سال 98 اجرا شود درحالی‌که ممکن است هم مجلس وهم جریان‌های سیاسی دنبال اتفاق افتادن آن باشند ولی تحقق این مسئله دور از انتظار است.

,

 

,

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: بعضی شعارها زیبا و بحث‌های درستی است ولی مدیریت‌ها آمادگی برای اجرا ندارند وگرنه باید اتفاق می‌افتاد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: وقتی لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی می‌شود و وزرا و افراد متعدد می‌آیند اما می‌بینیم هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود به نظر من ضعف در بحث مدیریت است یعنی مدیریتی که بتواند برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی کند ضعیف است.

,

 

,

ملکشاهی راد گفت: اقتصاد مقاومتی باید در لرستان اجرا شغل ایجاد می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد؛ سال‌هاست در رابطه با گردشگری نیز این موضوع را مطرح اما مدیران نمی‌توانند و توانایی تحقق این شعارها را ندارند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک موضوعی می‌خواهد اتفاق بیفتد منابعی نیاز دارد به‌طوری‌که منابع مالی، انسانی وهم منابع اطلاعاتی می‌خواهد؛ یک مدیر باید این منابع را کنار هم قرار دهد و موجب تحقق هدف‌ها شود ولی درنتیجه این منابع را به دست نمی‌آورند یا مدیریت نمی‌کنند و گاهی تصور غلط از اجرای برنامه‌ها دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه