اخبار داغ

فرماندار ویژه میناب عنوان کرد؛

پیش بینی اشتغال ۱۲۰۰ نفر در شهرک صنعتی بندرتیاب

پیش بینی اشتغال ۱۲۰۰ نفر در شهرک صنعتی بندرتیاب
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: با تکمیل و بهره برداری کامل از شهرک صنعتی تیاب، برای یک هزار و 200 نفر اشتغالزایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد احمدی، فرماندار ویژه شهرستان میناب در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: شهرک صتعتی تیاب دارای ۲۴ واحد سردخانه زیر صفر و کارخانه تولید خوراک آبزیان طراحی شده که هم اکنون چهار واحد آن با اشتغال ۳۰۰ نفر فعال است.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ۲۰ واحد دیگر صنعتی در این شهرک در حال ساخت است که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,

احمدی عنوان کرد:  تا پایان سال، دو واحد سردخانه زیر صفر و یک کارخانه تولید خوراک آبزیان با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان و اشتغال ۵۰۰ نفر به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه با تکمیل و بهره برداری کامل از این شهرک، برای بیش از ۱۲۰۰ نفر اشتغال زایی می شود، تصریح کرد:  مدیران باید همه تلاش خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به کار بگیرند و از هیچ کوششی در این مسیر فروگذار نکنند.

,
,

گفتنی است بندر تاریخی تیاب مهمترین منطقه ساحلی شهرستان میناب در هرمزگان است که در گذشته یکی از بنادر مهم خطه جنوب ایران بوده؛  این بندر با دارا بودن چهار هزار نفر جمعیت در 15 کیلومتری شهر میناب واقع شده و ماهانه 20 لنج در خور تیاب آن تردد دارند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه