اخبار داغ

قابل توجه استاندار بوشهر؛

بعد از اهدای جام به پرسپولیس، حالا به فکر فوتبال استان باشید

بعد از اهدای جام به پرسپولیس، حالا به فکر فوتبال استان باشید
عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جشن قهرمانی سرخپوشان به عنوان نماینده دولت در استان بوشهر حضور داشت و پرسپولیسی ها به میزبانی شهر جم قهرمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جشن قهرمانی سرخپوشان به عنوان نماینده دولت در استان بوشهر حضور داشت و پرسپولیسی ها به میزبانی شهر جم قهرمان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 

,

در این اهدای جام و میزبانی شایسته استان بوشهر که برای اولین بار استاندار را در یک بازی رسمی فوتبال مشاهده کردیم و در این میان برخی و به عبارتی همه اهالی فوتبال استان یک پیام مهم به استاندار بوشهر دارند که آقای استاندار جام قهرمانی لیگ برتر را اهدا کردید و حالا به فکر دو تیم محبوب استان بوشهر باشید که هوادارن دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم با استرس فراوان پیگیر خبرهای تیمهای محبوب خود هستند.

,

آقای استاندار، فوتبال در خون و پوست اهالی فوتبال استان بوشهر قرار دارد و در حال حاضر قانون اجازه هزینه شهرداری برای شاهین را نمی دهد و پارس جنوبی جم به بدترین شکل ممکن این فصل لیگ برتر را به پایان برد.

,

این مردم نگران هستند، نگرانی آنها باید اولویت کار شما و دوستانتان باشد، حق استان بوشهر است که فوتبالش دیده شود و برای بودجه گدایی نکند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه