اخبار داغ

مسئول برگزاری افطاری ساده در قزوین:

۴ سال است میزبان همت خیرین ماه رمضان هستیم/ برگزاری افطاری ساده در هادی‌آباد

۴ سال است میزبان همت خیرین ماه رمضان هستیم/ برگزاری افطاری ساده در هادی‌آباد
مسئول برگزاری افطاری ساده در قزوین گفت: امسال مراسم افطاری ساده در منطقه‌ی هادی آباد که بیشترین افراد مستضعف را دارد در قالب افطار مختصر نان و پنیر، خرما و سوپ در شب ولادت با سعادت امام حسن (ع)برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی بهرامی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ درباره‌ی برگزاری مراسم افطاری ساده در قزوین اظهار کرد: کمک به نیازمندان را در هر شرایط باید جدی گرفت، زیرا از وظایف انسانی هر فرد کمک به همنوعانش است که با وجود شرایط اقتصادی حاکم در کشور باید اقدامات مناسب در حد افطاری ساده انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: برای حل مشکلات لازم است قبل از مسئولین اقدامات باید توسط خودمان محقق شود و ما این اقدامات را از حدود چهار سال پیش تا به حال انجام داده و در حال گسترش آن هستیم.

,

عضو هیئت خادمان مهدی اذعان کرد: چهار سال است دوستان ما با شناسایی مناطق کم بضاعت استان مانند مناطق هادی‌آباد، باغ نشاط و شیشه چی در مراسمات و مناسبت‌های مختلف توضیع غذای گرم را انجام می‌دهند.

,

وی در ادامه گفت: شناسایی افراد نیازمند با تحقیق اجمالی و کمک مساجد و هیئت‌های مناطق است که نیازمندان را به سه دسته دسته‌ی قرمز، زرد و سفید تقسیم می‌کند.

,

تبلیغات و فراخوان‌ها در صفحات مجازی صورت می‌گیرد

, تبلیغات و فراخوان‌ها در صفحات مجازی صورت می‌گیرد,

این فعال فرهنگی ابراز کرد: نسبت به رنگ‌ها نیازمندان در اولویت اهدای غذای گرم قرار می‌گیرند و با شناسایی دسته‌ی رنگ قرمز در اولویت بوده و اهدای غذا به این افراد با کمک‌های مردمی صورت می‌گیرد.

,

وی درباره اجرای طرح افطاری ساده عنوان کرد: شروع افطاری ساده در منطقه‌ی ورامین به 4هزار مستضعف بود که این شروع و حمایت عظیم مردم ما را نسبت به انجام وظایف مشتاق تر کرد.

,

عضو هیئت خادم المهدی (عج) بیان کرد: امسال مراسم افطاری ساده در منطقه‌ی هادی آباد که بیشترین افراد مستضعف را دارد در قالب افطار مختصر نان و پنیر، خرما و سوپ در شب ولادت با سعادت امام حسن (ع)برگزار می‌شود.

,

وی در پایان افزود: تبلیغات و فراخوان‌ها در صفحات مجازی صورت می‌گیرد و در این میان اصلی ترین خیر‌ها مردم عادی هستند که هم‌نوعان بی بضاعت خود را شریک سفره‌های خود می‌دانند که امید است در سال‌های آتی با همت مردم تلاش کنیم تا افراد بیشتری را مهمان سفره‌های خود کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه