اخبار داغ

پیگیری مطالبات بیش از6هزار نفر در یک محله؛

مالیات و عوارض های دریافتی کجا هزینه می شود؟/پارک هایی که رنگ و رو ندارند

مالیات و عوارض های دریافتی کجا هزینه می شود؟/پارک هایی که رنگ و رو ندارند
مگر جریمه آن ساختمان های چند طبقه که در نقاط مختلف شهر گاهاً به صورت غیر اصولی ساخته می شود و جریمه های دیگر، کفاف رسیدگی به شهر را نمی دهد، که مردم را این گونه در سختی قرار داده اند؟ چرا مردم تویسرکان نباید از امکانات حداقلی مبلمان شهری و تفریحی بهره مند باشند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  اینجا در تویسرکان، درست است که شهر آب و هوای خوبی دارد و همشهریان از موقعیت طبیعت بکر استفاده های بسیار می توانند ببرد، درختان سر به فلک کشیده و دشت های زیبا، اما آیا در همین شهر و زندگی شهرنشینی، نباید به خواسته مردم رسیدگی شود؟
نباید آسفالت های خیابان ها و کوچه بس کوچه ها به جای آنکه آسایش مردم را بگیرند، بهسازی شود و برایشان دردسر درست نکند؟ آیا نباید مردمانش، شهر زیبایی به دور از هر گونه هیاهو داشته باشند، سریال سدمعبرها همچنان ادامه دارد، دست فروش ها هم سازماندهی نشده اند آن هم با وجود وعده های مومیوند، فرماندار سابق تویسرکان!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,


*مبلمان شهری رها شده
میدان اصلی شهر مملو از افرادی است که به دلیل تنگ دستی معیشت خود همچنان در ساعت های 7 تا 11 صبح بیشتر از همیشه دست فروشی می کنند و فرهنگ سازی که باید نشده تا جوی آب خیابان های طرف میدان به زباله دانی تبدیل نشود.
پارک های شهر آنچنان که باید مناسب نیستند و یک شهربازی دسته دهمی هم نیست که چرخ و فلکش ما را بچرخاند!، ده، پانزده سال پیش لااقل یک چرخ و فلک بود که آن هم دیگر نیست.
از این دست مشکلات و گلایه مندی های شهروندان بسیار است و بسیار و در این گزارش مجمل به درخواست و مطالبه همشهریان عزیزمان در شهرک قائم تویسرکان پرداخته ایم.

, ,
, *مبلمان شهری رها شده,
,
,
,


عکس ها گرچه خود گویای حقیقت هستند و اما مردم چه می گویند.

,
,


* وسایل قدیمی و رنگ و رو رفته پارک ها دلمان را زده
جلیلوند یکی از ساکنان این شهرک است، وی در گفت و گو با خبرنگار نافع، می گوید: پارک شهرک قائم، انتهای کوچه های والفجر3، 4 و 5 واقع شده و البته به اسم پارک ترافیکی آن را ساختند و کف آن آسفالت و یا خاک است.
وی با بیان اینکه سه چهار سال پیش آمدند و برای مردم این شهرک که در حدود تا هفت هزار جمعیت دارد، پارکی را احداث کردند و رفتند، اظهار کرد: وسایل بازی پارک متعلق به پارک کنار سینما در میدان بالا است که آن را به اینجا انتقال دادند و نصب کردند، وسایلی فرسوده و به قول خودمان رنگ و رو رفته که دلمان را زده.
جلیلوند افزود: کدام پارکی را این گونه می سازند، که شهرداری تویسرکان ساخته، به طور معمول برای پارک ها کف پوش مناسب نصب می کنند تا کودکان حین بازی آسیب نبینند و سر و صدا هم کمتر باشد، اما این پارک کف پوشی مناسب ندارد.

, ,
, * وسایل قدیمی و رنگ و رو رفته پارک ها دلمان را زده,
,
,
,


* استشهادهای مکرر مردمی و عدم پاسخگویی مسئولان
سوری دیگر شهروند تویسرکانی ساکن در این شهرک هم در گفت و گو با خبرنگار نافع، عنوان کرد: ساکنان این شهرک بارها استشهاد جمع آوری کرده اند و به شهرداری برده اند، اما کسی حاضر به شنیدن مطالبات به حق ما نشد، اصلاً گویا گوشی نبود که گوش دهد، لااقل شما منعکس کنید و داد ما را بستانید.
وی تصریح کرد: ما خسته شده ایم  از این همه گلایه کردن ها و پاسخ شفاف نشنیدن ها، دیوارهای پارک دفتر نقاشی کودکان است، نوجوانان هم از چنین پارک نامناسبی تنها چهارشنبه سوری ها خوب استفاده می کنند! و شب ها هم که شده محل جمع شدن جوانان، تا نیمه شب می آیند و آتشی به پا می کنند و همسایه ها را اذیت.
سوری گفت: این در حالی است که اگر پارک سر و سامانی داشت این گونه برخی مردم هم به نگهداری و درست استفاده کردن از آن بی اعتنا نمی شدند.

, ,
, * استشهادهای مکرر مردمی و عدم پاسخگویی مسئولان,
,
,
,


* مالیات و عوارض های دریافتی کجا هزینه می شود؟
بختیاری دیگر شهروند تویسرکانی این شهرک هم در گفت و گو با خبرنگارنافع، از عدم رسیدگی مسئولان شهرداری و شورای شهر به درخواست های مردم این محله گلایه مند بود و اظهار کرد: معلوم نیست، پارک ترافیکی است یا پارک تفریحی، نه مشخصات آن را دارد و نه مشخصات این را، بهتر نیست بیایند و همین وسایل فرسوده را با خود ببرند؟!
وی افزود: پس این همه مالیات و عوارضی که برای ساخت و سازها و پروانه های مختلف از مردم دریافت می کنند، کجا هزینه می شود؟
بختیاری تصریح کرد: مگر جریمه آن ساختمان های چند طبقه که در نقاط مختلف شهر گاهاً به صورت غیر اصولی ساخته می شود و جریمه های دیگر، کفاف رسیدگی به شهر را نمی دهد، که مردم را این گونه در سختی قرار داده اند؟ چرا این بودجه برای خدمات رسانی به مردم هزینه نمی شود؟

, ,
, * مالیات و عوارض های دریافتی کجا هزینه می شود؟,
,
,
,


*، آسفالت هایی که خندق شده اند
وی تأکید کرد: در شهر هم که قدم می گذاریم، اوضاع به همین منوال است و رسیدگی به مبلمان شهری نشده، آسفالت ها ک خندق شده اند و بلوارهایی که رنگ آمیزی ندارد!
به گزارش خبرنگار نافع در تویسرکان؛ می پرسند که چرا آمار مهاجرت از تویسرکان به دیگر شهرها بسیار است، گرچه کارشناسان بیکاری و سیاسی بازی برخی مسئولان شهری را دلیل اول مهاجرت ها می دانند، اما نبود امکانات مناسب رفاهی و تفریحی شهری هم گاهی مزید بر علت می شود، تا جایی که شاهد هستیم برخی  همشهریان روزهای تعطیل برای تفریح و استراحت به شهرهای همجوار می روند.آیا وقت آن نرسیده به مطالبت مردمی توجهی شود؟

انتهای پیام/
 

, ,
, *، آسفالت هایی که خندق شده اند,
,
,
, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه