اخبار داغ

گزارش تصویری/

مرقد آیت الله سید علی مفسر/تصاویر

مرقد آیت الله سید علی مفسر/تصاویر
مرقد عارف واصل مرحوم آیت الله سید علی مفسر در شهر رى و امام زاده عبدالله قرار گرفته که مشهور است امام زمان ارواحناه فداه بر سر مزار وى حضور میابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز،مرقد عارف واصل مرحوم آیت الله سید علی مفسر در شهر رى و امام زاده عبدالله قرار گرفته که مشهور است  امام زمان ارواحناه فداه بر سر مزار وى حضور میابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

داستان ذیل در کتاب مرحوم شیخ مرتضى زاهد امده است:

,

در یکی از شبهای جمعه در صحنه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خدمت حضرت ولی عصر،(عج) مشرف شدم
در آن تشرف حضرت بقیه الله الا عظم (عج) قریب به این مضمون به آقا سید کریم پینه دوز می فرمایند:
((سید کریم ! بیا به زیارت جدم حضرت رضا (ع) برویم))
در آن شب آقا سیدکریم فقط چندقدم راه رفتن،خودش را با امام زمانش در صحن مقدس حرم حضرت رضا(ع) می بیند. آقا سید کریم همراه با حضرت،به حرم حضرت امام رضا(ع) مشرف می شود و بعد از زیارت،با همان کیفیت به تهران باز گردانه می شود.
در این هنگام باز حضرت بقیه الله ابه آقا سید کریم پینه دوز قریب به این مضمون می فرماید : (( آقا سید کریم بیا به سر قبر حاج سید علی مفسر برویم))
آقا سید کریم به دنبال حضرت حضرت حجت (عج) به سوی قبر آقا سید علی مفسر . که در شهرری .واقع در امام زاده عبدالله .ع. به راه می افتد.
آقا سید کریم در نزدیکیهای قبر مشاهده می کند روح آقا سید علی مفسر از قبر و از جایگاهش بیرون آمد و با عجله و شتاب و با اظهار خلوص و ادب و ارادت به ساحت مقدس آخرین امام و خلیفه الهی به استقبال آن حضرت آمد…
در آخرین لحظه های این ملاقات ،مرحوم آیت الله سید علی مفسر رو به آقا سید کریم می کند و به او می گوید : آقا سید کریم ! به آقا شیخ مرتضی زاهد سلام ما برسان و بگو چرا حق رفاقت و دوستی را فراموش کرده ای و به سر قبر من و به دیدن من نمی آیی؟
در این هنگام ،امام زمان (عج) جمله بسیار عجیبب و بسیار پر محبتی را به زبان می آورند:
((آقا سید علی ! آقا شیخ مرتضی گرفتار و از آمدن معذور است ، من به جای او به دیدنت خواهم آمد !))

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه