اخبار داغ

دانشجویان با اعتقاد به "ما می‌توانیم" به سمت تمدن نوین اسلامی قدم برمی‌دارند

دانشجویان با اعتقاد به "ما می‌توانیم" به سمت تمدن نوین اسلامی قدم برمی‌دارند
مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان در نشست با تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تلاش دشمن در ناامید ساختن جوانان از آینده کشور از دانشجویان خواست با اتکا و اعتقاد به جمله "ما می‌توانیم"در مسیر رسیدن به مرحله تمدن نوین اسلامی قدم بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ نشست مسئولین تشکل‌های دانشجویی، هیأت ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حجت الاسلام عباس دشتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, نشست مسئولین تشکل‌های دانشجویی، هیأت ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حجت الاسلام عباس دشتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر برگزار شد.,

 

,

, ,

حجت الاسلام دشتی در این نشست گفت: فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در دانشگاه‌ها و ترغیب دانشجویان به برگزاری نشست‌های مختلف علمی با رویکرد گام دوم انقلاب می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

, .,

 

,

, ,

مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: نقش تشکل‌ها، هیأت ها و کانون‌های فرهنگی دانشجویی در امیدآفرینی، ایجاد روحیه نشاط و تقویت خوش‌بینی به آینده در سطح دانشگاه‌ها بسیار مهم است.

, .,


وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در سال ۵۷ در شرایطی به پیروزی رسید که تمام کشورهای قدرتمند جهان در مقابل ما ایستاده بودند و در شرایطی جنگ بر ما تحمیل شد که رژیم بعث مجهز به تجهیزات نظامی و حمایت و پشتوانه چندین کشور جهان بود در صورتی که ایران از تجهیزات نظامی کمی برخوردار بود ولی در پایان جنگ تنها باقدرت ایمان و اتکا به مکتب امام راحل (ره) پیروز میدان جنگ شدیم.

, ,
, .,


حجت‌الاسلام دشتی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود مردم‌سالاری دینی و انتخابات آزاد است که از عوامل صدور انقلاب اسلامی ایران به جهانیان و سربلندی جمهوری اسلامی، حضور ایثارگرانه عموم مردم به ویژه جوانان در تمام عرصه‌های مختلف چهل‌ساله انقلاب اسلامی و تلاش برای دست‌یابی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، دفاع همیشگی از روند انقلاب و چشم‌اندازهای متعالی آن و نیز حضور دانشجویان در سنگرهای هشت سال دفاع مقدس و سپس در جبهه‌های سازندگی، تولید علم و پژوهش‌های بنیادی نشانگر حفظ روحیه "ما می‌توانیم" در سطح جامعه می‌باشد.

, ,
,

 

,

, ,

وی بیان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن چهل سال ایستادگی و اثبات توانمندی‌های خود در برابر شدیدترین تحریم‌های تاریخ، حماسه‌آفرینی در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان جهان و مقابله با خیانت‌های منافقان داخلی و خارجی به یک عرصه جدید قدم گذاشته است، عرصه‌ای که در آن جوانان آگاه و پرانگیزه این سرزمین، گام دوم انقلاب را خواهند برداشت.

, .,

 

,

, ,

مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان بوشهر افزود: همان‌طور که به گفته رهبر انقلاب، جوانانی که انگیزه و معرفت و آمادگی‌شان از قبل بیشتر است و آماده حرکت در جبهه‌های مختلف هستند مثل وقوع حادثه سیل‌های اخیر که به صورت گروه‌های جهادی و با تخصص‌های مختلف از دانشگاه‌های کشور به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شدند که این خود نشانگر حضور فکری دانشجویان در صحنه می‌باشد.

, .,

 

,

, ,

عباس دشتی خطاب به دانشجویان اظهار داشت: اکنون که غرب درصدد ناامید ساختن ما از آینده کشورمان است، خودمان را در برابر این هجوم تبلیغاتی و مأیوس‌کننده رسانه‌ها و فضاهای مجازی نبازیم و با اتکا و اعتقاد به جمله "ما می‌توانیم"در مسیر رسیدن به مرحله تمدن نوین اسلامی قدم بر داریم که بی‌شک این اقدام می‌تواند زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) باشد.

, .,

 

,

, ,

وی تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی ما باید سعی کنند به سمت مطالبه گری پیش رفته و به دنبال ترویج گفتمان انقلابی باشند و روحیه انقلابی را در سطح دانشگاه و جامعه تزریق نموده و بصیرت و آگاهی جامعه را افزایش دهند.

, .,

 

,

, ,

در این نشست، مسئولین تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه هر کدام جداگانه به بیان نظرات، مشکلات و دیدگاه‌های خود در مورد مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح دانشگاه پرداختند و خواستار رسیدگی مدیران اجرایی دانشگاه در مورد مسائل مذکور شدند.

, .,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه