اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان یزد:

بیش از ۴۰۰۰ زائر یزدی به حج تمتع اعزام می شوند/ رشد ۳۵ درصدی تشرف حجاج

بیش از ۴۰۰۰ زائر یزدی به حج تمتع اعزام می شوند/ رشد ۳۵ درصدی تشرف حجاج
مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: در موسم حج امسال 4 هزار و 5 زائر یزدی از این استان به سرزمین وحی مشرف می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شریفی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت حج تمتع سال جاری بیان داشت: در موسم حج امسال 4 هزار و 5 زائر یزدی از این استان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در حج امسال 27 کاروان از استان یزد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که از این تعداد 26 کاروان مدینه قبل و 1 کاروان مدینه بعد می باشد و 13 پزشک نیز این کاروان ها را همراهی می کنند.

,

مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه اعزام ها از نیمه دوم تیرماه آغاز می شود، گفت: پرواز 25 کاروان از فردوگاه یزد، یک کاروان از استان فارس و کاروان دیگر از استان کرمان انجام می شود.

,

شریفی هزینه هر زائر را برای تشرف به حج بین 22 میلیون و 500 هزار تومان و 28 میلیون و 840 هزار تومان برشمرد و اذعان داشت: برنامه ریزی های بسیار خوبی برای آسایش حجاج ایرانی در سال جاری انجام شده و هتل ها، خودروهای حمل و نقل عمومی و هواپیماهای در نظر گرفته شده از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است. 

,

وی در پایان با اشاره به اینکه استان یزد از لحاظ تعداد زائر رتبه رتبه خوبی را در بین سایر استان های کشور داراست، اظهار داشت: شهرستان های یزد، میبد و بافق بیشترین تعداد زائر را در حج امسال دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه