اخبار داغ

نجات جان ۳ دختر جوان از خودکشی

نجات جان ۳ دختر جوان از خودکشی
سه دختر جوان که در پرونده‌های جداگانه قصد خودکشی داشتند، از مرگ نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعت ۱۱ روز گذشته (۲۸ اردیبهشت ۹۸) دختر ۱۷ ساله‌ای با بالا رفتن از یک دکل مخابراتی در سعادت‌آباد قصد خودکشی داشت که آتش‌نشانان و مأموران انتظامی کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب مانع از این اقدام این دختر شدند و او را نجات دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بررسی‌های اولیه نشان داد پدر و مادر این دختر نوجوان از سن دو سالگی وی را رها کرده بودند و او در بهزیستی نگهداری می‌شده تا اینکه زن و مردی حضانت وی را برعهده گرفته بودند.
,
 
,
این دختر از سن هفت سالگی دچار اختلالات روانی و چندین بار در بیمارستان بستری شده و تحت نظر پزشک بود که در نهایت پدرخوانده و مادر خوانده از حدود پنج سال قبل وی حضانت او را فسخ کردند و این دختر هفده ساله از حدود سه سال پیش اعتیاد شدید به ماده مخدر گل پیدا کرد و توهمات ناشی از مصرف این ماده‌مخدر باعث اقدام به خودکشی او شد.
,
 
,
در پرونده دیگر ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته (۲۸ اردیبهشت ۹۸) دختر ۲۰ ساله دیگری از یک پل عابرپیاده در محله خلیج‌فارس قصد اقدام به خودکشی داشت که وی نیز با حضور مأموران انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس اجتماعی از این اقدام خود منصرف شده بود.
,
 
,
بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این دختر به دلیل مشاجره با یکی از دوستان خود اقدام به این کار زده بود.
,
 
,
در پرونده سوم نیز دختری هجده ساله شامگاه شب گذشته (۲۸ اردیبهشت ۹۸) در یک منزل مسکونی در خیابان صرافان جنوبی با خوردن قرص قصد خودکشی داشت که پدر و مادر وی از ماجرا مطلع شده و با حضور به موقع اورژانس، وی نیز به بیمارستان انتقال یافت و از مرگ رهایی یافت.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه