اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات خراسان شمالی اعلام کرد؛

نرخ شکر ۷ هزار تومانی غیر قانونی است/سرنخ قیمت بالای گوشت خراسان شمالی در رستوران های مشهد است

نرخ شکر ۷ هزار تومانی غیر قانونی است/سرنخ قیمت بالای گوشت خراسان شمالی در رستوران های مشهد است
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: دولت برای عرضه شکر به بازار داخلی برای مصارف صنعت و خانوار، قیمت سه هزار و 400 تومان را اعلام کرده است و عرضه شکر به بازار مصرف با نرخ هفت هزار تومان غیر قانونی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از عصر اترک،سید جواد سیدالموسوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر وجود گوشت قرمز در بازار داخلی دو نرخی ( با قیمت تنظیم بازار و قیمت بازار آزاد ) است، اما این مسئله در مورد شکر فرق می کند و نباید نرخ شکر برای عرضه به بازار مصرف دو نرخی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سیدالموسوی اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل دولت، شکر برای مصارف صنعت و خانوار سه هزار و 400 تومان تعیین شده است و عرضه شکر با قیمت هفت هزار تومان غیرقانونی است.

,

وی درباره قیمت بالای گوشت قرمز در بازار مصرف نیز عنوان کرد: درحالی شاهد قیمت بالای این کالا هستیم که عرضه گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازار می بایست تقاضای مصرف را کم می کرد.

,

وی گفت: این در حالی است که حتی اقدام دولت برای عرضه گوشت قرمز با قیمت مصوب تنظیم بازار موجب نشد که بر میزان تقاضای خرید گوشت قرمز در بازار استان تعادل ایجاد کند و حتی قیمت گوشت قرمز در بازار آزاد را نیز کاهش نداد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اعلام کرد: سرنخ این مسئله در زمینه قیمت بالای گوشت قرمز در استان و تقاضای بالا برای خرید این کالا با نرخ تنظیم بازار، در رستوران های مشهد است.

,

سیدالموسوی افزود: بخشی از گوشت هایی که برای مصرف خانوار توزیع شده اند از بازار آزاد و رستوران های مشهد سر در آورده اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه