اخبار داغ

دو لیدر اصلی اصلاح طلبان بوشهری از قطار سیاست پیاده شدند

دو لیدر اصلی اصلاح طلبان بوشهری از قطار سیاست پیاده شدند
دو لیدر و چهره های سیاسی و رسانه ای استان بوشهر که در طیف سیاسی اصلاح طلبان حضور فعال داشتند با نتشار بیانیه ای در فضای مجازی به دلیل ضعف در عملکرد دولت از قطار سیاست پیاده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ دو لیدر و چهره های سیاسی و رسانه ای استان بوشهر که در طیف سیاسی اصلاح طلبان حضور فعال داشتند و در همه امور با آنها هم فکر بودند و در انتخابات های مختلف تصمیم گیری ستاد های انتخاباتی ریاست جمهوری حسن روحانی به عهده داشتند به دلیل ضعف در عملکرد دولت از قطار سیاست پیاده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

این دو چهره سیاسی اصلاح طلب که موضع گیری های بسیار شدیدی به حمایت از اصلاح طلبان در رسانه های مختلف همفکر خود منتشر کردند، امروز به دلیل ضعف در عملکرد دولت اصلاحات که خود لیدرهای اصلی بخصوص در حوزه رسانه بوده اند به این نتیجه رسیدند که مسیر را اشتباه انتخاب کرده و راه خود را از تندروهای اصلاح طلب جدا کردند.

,

رضا معتمد در بیانیه ای خروج خود از سیاست را اینگونه اعلام کرده است:

, رضا معتمد در بیانیه ای خروج خود از سیاست را اینگونه اعلام کرده است:,

سال‌ها است که تصمیم خود را برای ترک فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی به گوش دوستان و همفکرانم رسانده‌ام اما آنها هر بار با توجیهاتی که تا امروز برای من قابل قبول و محترم بوده است، به‌نوعی از این تصمیم منصرفم کرده‌اند.

,

 

,

 

,

همه‌ دوستانی که مرا می‌شناسند و باور دارند، می‌دانند که هدفم از عضویت در تشکیلات و احزاب سیاسی،هیچ‌گاه کسب قدرت و مقام نبوده است هر چند چنین هدفی را برای یک فعال حزبی فی‌نفسه نه تنها مذموم نمی‌دانم بلکه معتقدم که تلاش برای کسب قدرت به‌قصد پیاده کردن اهداف و دیدگاه‌های خود، جزو اصول اولیه و اساسی همه احزاب در دنیا است و تنها در کشور ما است که به‌طرز مضحکی در برابر آن موضع می‌گیرند. با این حال طبع رمنده من هیچ‌گاه طالب قرار گرفتن در چهارچوب‌های خاص مدیریتی نبوده است.

از طرفی تمایل به فعالیت‌های فرهنگی و ادبی همواره در من بر فعالیت‌های دیگر از جمله فعالیت سیاسی غلبه داشته است و در تمام این سال‌ها کشاکش میان دو میل را تحمل کرده‌ام.

بنابراین آنچه مرا از بیست و اندی سال پیش تا امروز به عضویت در تشکیلات سیاسی،با همه مخاطرات و محذوراتش، قانع کرده است، کمکی هر چند جزیی در جهت تقویت تفکر حزبی بوده است که آن را تنها راه رسیدن به دمکراسی واقعی و دخالت تام و تمام مردم در سرنوشت خود می‌دانم.

نمی‌دانم چنین هدفی چه‌قدر محقق شده است و در صورت تحقق نسبی،سهم من در آن چه اندازه بوده است. اما به‌هر حال گمان می‌کنم که اکنون افراد جوان‌تر و در عین حال مشتاق‌تری هستند که در استمرار و تقویت چنین تفکری کوشش کنند و راه تحزب را در استان دنبال نمایند.

از این‌رو با احترام فراوان به همه‌ دوستانی که به‌گمان من ایثارگرانه چراغ کنش‌های تشکیلاتی و حزبی را در استان ما روشن نگاه داشته‌اند، کناره‌گیری خود را از همه فعالیت‌های تشکیلاتی و عضویت در احزاب سیاسی اعلام می‌کنم و ترجیح می‌دهم که از این پس، اوقات خود را در امور فرهنگی و ادبی صرف کنم و اگر هم قرار باشد که در حوزه سیاسی -اجتماعی اظهار نظری نمایم، این کار را از جایگاه یک روزنامه‌نگار مستقل از تشکیلات سیاسی انجام خواهم داد.

این تصمیم را انتشار عمومی می‌دهم تا دوستانی که تاکنون گفتار، نوشتار و رفتار مرا برآمده از تفکری تشکیلاتی و حزبی می‌دانسته‌اند، از این پس گفته‌ها و نوشته‌هایم را فارغ از گرایشی خاص، داوری کنند.

عضو و رئیس مستعفی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه(استان) بوشهر

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

یونس جعفری دیگر فردی که با افکار اصلاح طلبی از ادامه مسیر خودداری کرد روز گذشته با انتشار مطلبی در فضای مجازی اعلام کرد:

, یونس جعفری دیگر فردی که با افکار اصلاح طلبی از ادامه مسیر خودداری کرد روز گذشته با انتشار مطلبی در فضای مجازی اعلام کرد:,

با شرایط فعلی فعالیت سیاسی یک خبط بزرگ است و من دیگر این کار را نمی‌کنم. معمولا در کشور هایی که حزب وجود دارد کسی که می‌خواهد فعالیت سیاسی کند عضو حزب می‌شود و احزاب برای رسیدن به قدرت در انتخابات شرکت می‌کنند و وقتی پیروز شدند اعضای خود را مورد توجه قرار می‌دهند اما در کشور ما کسانی که در ایام انتخابات سکوت می‌کنند تا کسی نداند چه موضعی دارند بعد از انتخابات پست می‌گیرند و افرادی امثال ما زیر پا له می‌شویم و محاکمه می‌شو‌یم و اگر خودمان زبان دفاع از خود نداشته باشیم هیچ کس از ناحیه دولت حمایتمان نمی‌کند، بنابرین فعالیت سیاسی با این شرایط اشتباهی بزرگ است و من اعلام می‌کنم که اشتباه کردم و بعد از این به هیچ وجه کار سیاسی نمی‌کنم و می‌خواهم به فعالیت های هنری بپردازم که پیش از این علاقمند بوده ام. حضورم در این نشست نیز به احترام میزبان بود که دعوت کرده بودند و با اجازه حاضران جلسه را ترک کردم.

,

 

,



وی پس از ترک جلسه این را هم گفته که من به این دلیل جلسه را ترک کردم چون دیگر از این بازی های سیاسی خسته شده‌ام. ربطی به تیم سیاسی استان ندارد. در این دولت کسانی پست گرفته‌اند که ضعیف‌ترین ها بوده‌اند. من هیچگاه ادعایی در این خصوص نداشتم و خواسته من این است حداقل همین جایگاهی که داریم از ما نگیرند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه