اخبار داغ

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی سوژه BBC شدند+عکس

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی سوژه BBC شدند+عکس
صفحه اینستاگرامی BBC فارسی با اشاعه خبری از رواج مصرف ماری جوانا در میان دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و صحبت های دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را چاشنی آن کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس؛  مصرف مواد مخدر یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی است که وجود دارد  به دنبال آن مشکلات و آسیب های دیگری گریبان گیر جامعه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس؛,

 

,

اما آن چیزی که مشخص است این بوده که مصرف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد مساله اصلی نیست و باید به صورت ریشه ای به این مساله پرداخت و عوامل ان را شناسایی و در در پی راه حل برای برطرف کردن آن بود.

,

 

,

درست است که آسیب های اجتماعی با  هم شباهت دارند اما بحث سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد با سایر موارد دیگر تفاوت هایی دارد. خیلی از عوامل نیز نتیجه اعتیاد هستند، سرقت ها ، طلاق ها و مسایل دیگر در حوزه اجتماعی که شناخته می شوند ناشی از بحث اعتیاد هستند.

,

 

,

بنابر آنچه گفته شداگر قرار است که در این خصوص آماری داده شود و یا اطلاعات کاملی منتشر شود بهتر است که این آمار به صورت عمومی ارائه نشود تا برخی رسانه ها از آن سوءاستفاده نکنند.

,

, ,

در این خصوص صفحه اینستاگرامی BBC فارسی با اشاعه خبری از رواج مصرف ماری جوانا در میان دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و صحبت های دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را این گونه بیان کرده است : دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از روج ماری جوانا توسط برخی از دانش آموزان مدارس این استان خبر داد.

,

 

,

ناصر رضایی اظهار کرد: متأسفانه مصرف مواد مخدر در میان جوانان از تریاک به ماری جوانا تغییر کرده است به گفته وی هرچند آمار دقیقی از مصرف این مواد مخدر در بین دانش آموزان وجود ندارد اما تعداد پسران مصرف کننده ماری جوانا از دختران در این استان بیشتر است.

,

 

,

اگر این آمار به صورت دقیق به دست بیاید و در نزد مسئولین باقی بماند و با استفاده از آن ها راهکار ها و برنامه های خود را برای از بین بردن آسیب های اجتماعی از جمله اعتیادبه مواد مخدر به کار بگیرند بهتر از آن است که آماری ارائه دهند که مورد سوءاستفاده رسانه هایی که به دنبال جو سازی در جامعه هستند شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه