اخبار داغ

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین :

جشن روزه اولی‌ها ویژه ۴۰۰دانش‌آموز قزوینی برگزار می‌شود

جشن روزه اولی‌ها ویژه ۴۰۰دانش‌آموز قزوینی برگزار می‌شود
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: جشن روزه اولی‌ها، ویژه دانش‌آموزان پسر پایه نهم برای هشتمین سال متوالی در قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی انصاری در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: به منظور شکل‌گیری هویت دینی دانش‌آموزان و تقویت مبانی اعتقادی آنها ضرورت دارد که در مناسبت‌های دینی همچون ماه رمضان، محرم و صفر برنامه‌های متنوعی برای ایجاد میل و علاقه دانش‌آموزان به انجام فرائض دینی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: جشن روزه اولی‌ها، ویژه دانش‌آموزان پسر پایه نهم برای هشتمین سال متوالی همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قزوین برگزار می‌شود.

,

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی استان برای 400نفر از دانش‌آموزان قزوینی از ساعت 18 تا 19:30 امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارمی‌شود.

,

وی با اشاره به اهداف برگزاری مراسم تصریح کرد: جشن روزه اولی‌ها با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان، ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای روزه اولی‌ها و تشویق آنها برای توجه به انجام فرائض الهی و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

,

این مسئول عنوان کرد: تلاوت قرآن توسط حامد شاکرنژاد، حافظ و قاری بین المللی قرآن کریم، اجرای برنامه‌های بانشاط فرهنگی و تربیتی برای انتقال مفاهیم دینی توسط کارشناسان تعلیم و تربیت از قم از جمله برنامه‌های این مراسم است.

,

انصاری در پایان گفت: در این جشن بسته‌های فرهنگی با مشارکت شهرداری به دانش‌آموزان اهدا می‌شود؛ همچنین در اتمام برنامه و به هنگام خروج از مراسم به آنها پک‌های پذیرایی ویژه افطاری داده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه