اخبار داغ

مطالبه دادستان بجنورد بر نظارت به مراکز آموزشی و مهدهای کودک

مطالبه دادستان بجنورد بر نظارت به مراکز آموزشی و مهدهای کودک
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد بر نظارت دقیق دستگاه های متولی بر محتوای آموزش های ارائه شده در مهدهای کودک و آموزشگاه ها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مسلم محمدیاران ، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حواشی ایجاد شده در یکی از مراکز آموزشی استان گفت: دستگاه های متولی از جمله بهزیستی، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد باید بر عملکرد مراکز آموزشی که مجوز آن را صادر کرده اند، نظارت داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, مسلم محمدیاران ، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما,  , در خصوص حواشی ایجاد شده در یکی از مراکز آموزشی استان گفت: دستگاه های متولی از جمله بهزیستی، آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد باید بر عملکرد مراکز آموزشی که مجوز آن را صادر کرده اند، نظارت داشته باشند, .,

وی با اشاره به اهمیت دوره مهد کودک و پیش دبستانی در رشد شخصیت و آینده کودک، بر ضرورت نظارت بر محتوی آموزش های این مراکز تاکید کرد.

, .,

محمد یاران تصریح کرد: در صورت مشاهده مهدهای کودک و مراکز آموزشی که سلامت روحی و روانی اطفال را به خطر بیندازند قطعا از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد و با متخلفین برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه