اخبار داغ

احمدی بر سکوی نایب قهرمانی تکواندو جهان ایستاد

احمدی بر سکوی نایب قهرمانی تکواندو جهان ایستاد
تکواندکار جویباری عضو تیم ملی کشورمان توانست در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2019 به مدال با ارزش نقره دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،سروش احمدی تکواندوکار خوش‌تکنیک کشورمان در رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان 2019 در شهر "منچستر" انگلیس ابتدا «کریستوفر صباغ» از لبنان را در پایان راند دو و با نتیجه 24 بر 2 از پیش‌رو برداشت. در ادامه با «حمد موبارک» ازعربستان مبارزه کرد و این دیدار نیز در پایان راند دو و با نتیجه 23 بر 2 به پایان رسید.

وی در گام سوم نیز نماینده اندونزی که برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه داشت را در پایان راند دو (21 بر یک) با شکست راهی خانه کرد.

نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم به مصاف «جواد آقایف» از آذربایجان قهرمان نوجوانان 2018 قرار گرفت و 22 بر 14 به برتری رسید.

احمدی در مرحله نیمه‌نهایی با «جواد آچاب» تکواندوکار با سابقه بلژیک قهرمان جهان 2015، قهرمان اروپا 2016 و... مبارزه کرد و در پایان دیداری حساس و نفس‌گیر با نتیجه 6 بر 3 پیروز شد تا فینالیست وزن سوم لقب بگیرد و در نهایت با واگذاری نتیجه برابر نماینده چین توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های 12G است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه