اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد؛

آغازعملیات اجرایی ایمن سازی 3 نقطه پرحادثه در خراسان‌جنوبی

آغازعملیات اجرایی ایمن سازی 3 نقطه پرحادثه در خراسان‌جنوبی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تاکنون از 27 نقطه پر تصادف استان،7 نقطه ایمن سازی و عملیات اجرایی 5 نقطه دیگر در دست اجرا است و در سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی سه نقطه جدید آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور علی نبیان معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، رضا اکبری مدیر کل دفتر نگهداری راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان عملیات بهسازی و ایمن سازی محورهای کویری استان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ایمن سازی 3 نقطه پرحادثه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور علی نبیان معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، رضا اکبری مدیر کل دفتر نگهداری راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان عملیات بهسازی و ایمن سازی محورهای کویری استان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ایمن سازی 3 نقطه پرحادثه آغاز شد.,

 

,

وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی روز دوشنبه مورخ 30 اردیبهشت ماه جاری با حضور در مرکز استان و شهرستان‌­های نهبندان، طبس، فردوس، درمیان و دیهوک جهت افتتاح و بهره‌برداری و نیز آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های مرکز استان حضور یافتند.

,

 

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به اهمیت سفر وزیر محترم راه و شهرسازی اشاره کرد: ایمنی  راه و حمل و نقل از اولویت های ویژه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که امید می‌رود با اجرا و اتمام پروژه‌های ایمن سازی نقاط حادثه خیز شاهد تدوام  روند کاهش آن باشیم.

,

 

,

شهامت با اشاره به بهره‌برداری عملیات بهسازی و ایمن سازی محورهای کویری ادامه داد: پروژه احداث استراحتگاه کویری و ساماندهی میدان دیگ رستم واقع در محور دیهوک- راور و میدان سه راهی جعفرانی واقع در محور طبس – اصفهان جمعاً با اعتباری 14 ملیارد ریال و تبدیل 7 دستگاه آبنما به پل و بهسازی 7.2 کیلومتر از محور دیهوک- راور نیز با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

,

 

,

دبیر کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان  عنوان کرد: تاکنون از 27 نقطه پر تصادف استان،7 نقطه ایمن سازی و عملیات اجرایی 5 نقطه دیگر در دست اجرا است و در سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی سه نقطه جدید آغاز شد.

,

 

,

وی در تشریح این مسئله ادامه داد: ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی با اعتباری بیش از 33 ملیارد ریال، مبادی ورودی بیرجند (سایت مقابل پلیس راه با اعتبار 7 میلیارد ریال) و ضلع غربی میدان شهدای عبادی نیز با اعتباری بیش از 24 میلیارد ریال آغاز شده است.

,

 

,

شهامت در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرایی شدن تفاهم نامه مشارکت استانی– ملی و با تسریع ایمن سازی نقاط پرحادثه و افتتاح باندهای دوم و رعایت قوانین رانندگی، شاهد بهبود محسوس ضریب ایمنی محورهای استان باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه