اخبار داغ

مصرف ماهی دو بار در هفته برای کودکان ضروری است

مصرف ماهی دو بار در هفته برای کودکان ضروری است
کارشناس تغذیه گفت: مصرف دو تا سه بار ماهی در هفته می‌تواند امگا ۳ مورد نیاز بدن رو تامین و کودکانی که نیاز به رشد بیشتری دارند می‌توانند با مصرف ماهی این نیاز رو جبران کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهان فر کارشناس تغذیه گفت:بهتر است در طول هفته دو تا سه بار کودکان را به مصرف ماهی عادت دهیم چراکه با این کار دیگر نیازی به مصرف ویتامین دی و امگا در کودکان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت:توصیه میشود با روش‌های مختلف و پخت سالم و ایجاد تنوع در پخت ماهی در تکامل سلول‌های مغزی کودکان نقش مهمی داشته باشیم وکمبود‌های مربوط به ویتامین دی در ان‌ها را برطرف کنیم.
,
 
,
مهان فر گفت: ۸۰ درصد ایرانی‌ها ماهی را به شیوه سرخ کردنی استفاده می‌کنند. به جای این کار بهتراست ماهی را به روش‌های طبخ سالم‌تر و از روش‌های متنوع تربرای پخت ماهی استفاده کنیم.
,
 
,
وی افزود:ماهی جزو خوراکی‌های سالمی است که به عنوان غذای سلامت نامگذاری شده است و حاوی پروتئین‌هایی با کیفیت، ید و سایر مینرال‌ها و ویتامی هایی، چون ویتامین دی و اسید چرب امگا ۳ است.
,
 
,
این کارشناس تغذیه گفت:ماهی‌های سالم ماهی‌های چرب هستند که می‌تونن مقدار کافی تری ویتامین دی و اسید چرب امگا ۳ برای بدن تامین کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه