اخبار داغ

سه اولویت توزیع کاغذ مطبوعات اعلام شد

سه اولویت توزیع کاغذ مطبوعات اعلام شد
دومین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با ریاست خدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای کمیته برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، در دومین جلسه دور جدید کمیته توزیع کاغذ مطبوعات مقرر شد توزیع کاغذ براساس اولویت‌بندی به ترتیب به «روزنامه‌های سراسری، منطقه‌ای و استانی و هفته‌نامه‌ها و دوهفته‌نامه‌ها» اختصاص یابد و سایر نشریات بنابر تناسب کاغذ موجود و وارداتی، در اولویت بعدی قرار گیرند. همچنین مقرر شد با نامه‌نگاری اداره کل مطبوعات داخلی به روزنامه‌ها، میزان مصرف واقعی آن‌ها به صورت مکتوب اعلام شود که این اعلام با میزان اعلامی چاپخانه‌ها، بررسی و میزان تخصیص کاغذ به مطبوعات مشخص و بعد از تصویب در کارگروه در اختیار نشریات قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر همین اساس، علاوه بر استخراج آمار مصرف کاغذ براساس اعلام رسانه و تطبیق با اطلاعات چاپخانه، مقرر شد تیم‌های بازرسی به صورت میدانی وضعیت انتشار مطبوعات و میزان کاغذ مصرفی آن‌ها را در چاپخانه‌های مدنظر، بررسی و گزارش نمایند. طبق هماهنگی‌های بعمل آمده با دستگاه‌های ذیربط با هرنوع تخلف در چاپخانه و یا از سوی مطبوعات، برخورد قانونی خواهد شد.
,
 
,
همچنین در این جلسه مقرر شد تمام ظرفیت‌های ممکن برای سرعت دادن به واردات و توزیع کاغذ مورد استفاده قرارگیرد و در همین حال رسانه‌هایی که در شرایط اضطرار و کمبود روزانه کاغذ قرار دارند، در اولویت قرار گیرند.
,
 
,
دبیرخانه کمیته توزیع کاغذ مطبوعات در معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده دریافت کلیه پیشنهادات و همچنین اطلاعات برای تسریع در رفع نیاز رسانه‌های مکتوب به کاغذ است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه