اخبار داغ

معاون سلامت و تربیت‎بدنی شهرداری مشهد:

سالن‌های شهر، میزبان ورزشکاران در شب‎های ماه رمضان هستند

سالن‌های شهر، میزبان ورزشکاران در شب‎های ماه رمضان هستند
معاون سلامت و تربیت‎بدنی شهرداری مشهد گفت: امسال سالن‌های شهر، میزبان مشهدی‌های ورزشکار در شب‌های ماه رمضان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛حسن نوری صبح امروز در برنامه زنده رادیویی «شهربهشت» که از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار کرد: با هدف احیای هویت محلات و آشنایی شهروندان با هویت محلی خود، برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سال گذشته را برنامه‌ریزی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه بایستی در راستای مطالبات اجتماعی شهروندان گام برداریم، افزود: پس ارزیابی در خصوص مطالبات شهروندان صورت گرفت و برگزاری مسابقات در دو بخش خانم و آقا برنامه‌ریزی شد.

,

معاون سلامت و تربیت‎بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با تاکید بر توسعه مسابقات برای امسال، بیان کرد: علاوه بر فوتسال، مسابقات گل کوچیک نیز احیاء شد. همچنین مسابقات والیبال، بسکتبال و هندبال به کمک هئیت‎های فوتبال استان و شهرستان ساماندهی شد.

,

5 بوستان و 13 منطقه میزبان خانواده‌های مشهدی در شب‌های ماه رمضان
نوری با اشاره به اینکه ضرورت دارد در کنار روزه‎‏داری تقویت جسم نیز مد نظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: هم اکنون در 5 بوستان و 13 منطقه سفره‎های ساده افطاری را برای خانواده‎ها مهیا کردیم و تمام بازی‌های مورد نیاز اعضای خانواده را تدارک دیدیم تا همه استفاده لازم را ببرند.

,
,

وی ضمن اشاره به مشارکت 308 تیم در حوزه فوتسال، گفت: این تیم‌ها مرکب از 8 عضو هستند که استقبال خوب شهروندان را از مسابقات به نمایش می‎گذارد.

,

معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: در حوزه والیبال با مشارکت هیئت والیبال استان 20 تیم در حوزه آقایان و بانوان شرکت دارند.

,

نوری ادامه داد: در رشته بسکتبال نیز 28 تیم مشارکت کردند و در رشته هندبال 18 تیم از شهروندان مشهدی حضور دارند.

,

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده نشاط اجتماعی در برگزاری مسابقات ورزشی دنبال شود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم اقبال و نبازهای مردم ساماندهی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه