اخبار داغ

با حضور عوامل برنامه تلویزیونی عصر جدید؛

جشن «یار دبستانی من» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد

جشن «یار دبستانی من» در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد
جشن یار دبستانی 2 ظهر امروز مصادف با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور سید بشیر حسینی، آریا عظیم‌نژاد و همچنین خانواده شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، جشن «یار دبستانی من» ظهر امروز مصادف با ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور سید بشیر حسینی، آریا عظیم‌نژاد و همچنین خانواده شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

 

,

قبل از ورود مهمانان فضای شاد دانشجویی و پخش سرودهای انقلابی شور خاصی را در سالن ایجاد کرده بود.

,

 

,

در این مراسم آریا عظیم‌نژاد موسیقی دان، آهنگساز و داور برنامه تلویزیونی عصر جدید و سید بشر حسینی استاد و کارشناس ارتباطات و رسانه در مورد اهمیت شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان در کشور توضیحاتی ارائه دادند.

,

 

,

ایمان قیاسی دیگر مهمان همایش در مورد عدم تقلیدی و کپی بودن بودن این برنامه گفت و از حضار و دانشجویان ارائه انتقادات و نظرات تخصصی خودشان را به عنوان قشر مهم جامعه خواستار شد تا در جذابیت ادامه برنامه مؤثر باشد.

,

 

,

در پایان با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان به پاس رشادت و جان فشانی های شهید مدافع حرم مجید قربان‌خانی از خانواده این شهید با اهدای تمثال این شهید والامقام تقدیر و تشکر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه