اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان:

کاهش وقوع جرم در ماه رمضان محسوس است/ کشف 5200 لیتر سوخت قاچاق در تویسرکان

کاهش وقوع جرم در ماه رمضان محسوس است/ کشف 5200 لیتر سوخت قاچاق در تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان به مبارزه با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت های ناجا اشاره کرد و گفت: در دو ماه اخیر 19 پرونده در این رابطه تشکیل شده و شاهد کشف پنج هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در چندین نوبت بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، «سرهنگ محمد معصومی» ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه تویسرکان از همراهی و تعامل شهروندان با مجموعه نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: اطلاع رسانی خبرنگاران و اعتماد و اطمینان مردم مهمترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است.
وی از اجرای طرح های مختلف متناسب با ماه مبارک رمضان در راستای ارتقاء امنیت و کاهش جرم در این ماه خبر داد و اظهار کرد: 30 صنف مختلف در حوزه تغذیه فروشی با تشکیل تیم های نظارتی و با همراهی ارگان های مربوطه، آن هم با رعایت موازین شرعی و قانونی برای خدمت رسانی به مهمانان و مسافران قبل از شروع ماه مبارک رمضان ساماندهی شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: به تحقیق ثبت شده که با توجه به ارتقاء سطح و شرایط معنوی ماه مبارک رمضان هر ساله شاهد کاهش وقوع جرم در این ماه هستیم، با این حال اقدامات پیشگیرانه برنامه ریزی شده ای را نیز در نظر گرفته ایم.
سرهنگ معصومی تصریح کرد: سرکشی و کنترل پارک ها، تفرجگاه و اماکن تفریحی توسط پلیس امنیت اخلاقی در دستور کار قرار دارد و تدابیر لازم هم برای شب های قدر برای حفاظت از اموال روزه داران که به مساجد و حسیینه ها می روند انجام شده است.
وی در ادامه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در دو ماه اخیر ارائه داد و گفت: با اجرای طرح های نقطه ای و منطقه
در این دو ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 22 درصدی دستگیری سارقان همراه بودیم.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اعلام دستگیری 30 نفر از تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان در دو ماه نخست سال جاری، عنوان کرد: در این مدت چهار هزار و 610 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و همچنین با اجرای طرح پاکسازی، موضوع دستگیری معتادین متجاهر 48 درصد افزایش داشته است.
سرهنگ معصومی به مبارزه با کالای قاچاق به عنوان یکی از اولویت های ناجا هم اشاره کرد و گفت: در دو ماه اخیر 19 پرونده در این رابطه تشکیل شده و شاهد کشف پنج هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در چندین نوبت بودیم.
وی  اظهار کرد: همچنین 6 تن و 330 کیلو چوب قاچاق و 26احشام قاچاق و یک هزار و 600 گرم کود قاچاق در این مدت کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از شناسایی 11 نفر از ارازل و اوباش خبر داد و افزود: در این مدت 45 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که صاحبانشان مزاحمت برای مردم ایجاد می کردند توقیف و روانه پارکینگ شده است.
سرهنگ معصومی به خرید 15 دوربین پایش تصویری برای طرح های پیشگیرانه به منظور کاهش وقوع جرم و ساماندهی ترافیک شهری هم اشاره کرد و گفت: آموزش عمومی و آگاه سازی مردم با رویکرد اقدامات پیشگیرانه برای افزایش هزینه ارتکاب جرم برای مجرم مسئله ای است که نباید از آن غافل ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه