اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل خبرداد

برپایی نمایشگاه جشن رمضان در اردبیل / ۳۸ هزار خانوار نیازمند در استان اردبیل حمایت می شوند

برپایی نمایشگاه جشن رمضان در اردبیل / ۳۸ هزار خانوار نیازمند در استان اردبیل حمایت می شوند
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جشن رمضان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ارتقای همبستگی اجتماعی و اعلام نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت عنوان کرد و گفت: معرفی محصولات خودکفایی، ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برپایی نمایشگاه جشن رمضان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،  به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۳۸ هزار خانوار نیازمند اشاره کرد و گفت:  بر اساس سیستم نیازسنجی کمیته امداد استان که نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت در آن شناسایی و ثبت شده است، مددجویان اردبیلیهمواره نیازمند کمک‌های خیرخواهانه مردم نیکوکار هستند تا بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 جشن رمضان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ارتقای همبستگی اجتماعی

,  جشن رمضان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ارتقای همبستگی اجتماعی,  جشن رمضان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ارتقای همبستگی اجتماعی,
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل برگزاری جشن رمضان را یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در ارتقای همبستگی اجتماعی و اعلام نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت عنوان کرد و گفت: معرفی محصولات خودکفایی، ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و غرفه فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برپایی نمایشگاه جشن رمضان است.
,

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه این نهاد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های اساسی مددجویان باشد،تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف عالی کمیته امداد و همچنین خودکفایی خانوار تحت حمایت بیش از پیش نیازمند یاری‌رسانی خیران هستیم.

,

وی با بیان اینکه دستگیری از فقرا و نیازمندان استان اردبیل موجب می‌شود تا از بروز مشکلات و آسیب‌های دیگر به خانوار تحت حمایت پیشگیری شود،گفت: کمیته امداد به منظور رفع نیاز‌های اساسی خانوار مستضعف جامعه با ارائه خدمات درمانی، معیشتی، فرهنگی، تعمیر و ساخت مسکن و اشتغال‌زایی گام‌های بسیار بلندی را به ویژه در مناطق محروم برداشته است که با حمایت‌های خیران می‌توان فعالیت‌های گسترده‌تری را به انجام رساند.

,

راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان در اردبیل 

, راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان در اردبیل , راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان در اردبیل ,

حسین‌نژاد با بیان اینکه با هدف کاهش مراجعه حضوری خانوار تحت حمایت و تسهیل خدمات‌رسانی به آن‌ها سامانه اینترنتی ثبت درخواست‌های مددجویان راه‌اندازی شده است، گفت: این سامانه ضمن کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب مددجویان موجب می‌شود تا به موقع پاسخ درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها داده شود.

,

وی با اشاره به اینکه ۲۶ خدمت از طریق این درگاه الکترونیک قابل دسترسی و ارجاع به مددکاران است، بیان کرد: درخواست خدمات مسکن، خدمات انشعاب، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش‌آموزی، خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، خدمات نظام‌وظیفه و تسهیلات برگشت به روستا از جمله این خدمات است.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند با ورود به سایت الکترونیکی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه