اخبار داغ

استیضاح سلطانی‌فر به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع شد

استیضاح سلطانی‌فر به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع شد
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: در جلسه امروز این کمیسیون نمایندگان متقاضی استیضاح وی، از توضیحاتش قانع نشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز(دوشنبه، 31 اردیبهشت) این کمیسیون، گفت: در این جلسه موضوع استیضاح آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با حضور نمایندگان متقاضی مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این جلسه وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی درباره دلایل استیضاحش مطرح کرد و نمایندگان متقاضی استیضاح دیدگاه‌های خود را مطرح کردند، اما در نهایت از توضیحات وی قانع نشدند.

,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر ورزش و جوانان از توضیحات سلطانی‌فر درباره عزل و نصب‌های فرمایشی و نیز توجه به وضعیت جوانان قانع نشدند، استیضاح وی به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع شد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بنا به صلاحدید هیئت‌رئیسه مجلس، استیضاح وزیر ورزش و جوانان در یکی از جلسات علنی پارلمان برگزار خواهد شد.

,

متن کامل طرح تعدادی از نمایندگان مجلس برای استیضاح سلطانی‌فر را در زیر مشاهده کنید:

,

, ,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه