اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

رضایتمندی مردم هدف اصلی مدیریت شهری است

رضایتمندی مردم هدف اصلی مدیریت شهری است
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که رضایتمندی مردم هدف اصلی مدیریت شهری است، گفت: تمام سعی و تلاش مدیریت شهری این است که چرخه توسعه شهر متوقف نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، عبدالله جلالی عصر امروز در نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساحتمان شهید باکری شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: 29 اردیبهشت  دومین سالروز انتخابات شورای اسلامی پنجم بود که اراده ای مردم قم موجب انتخاب شورای فعلی شهر قم شد.

وی ادامه داد: مردم امانت بزرگی را بر دوش ما قرار دادند و از همه مردم قم که به خدمتگزاران خودشان اعتماد کردند کمال تشکر را داریم.

جلالی افزود: همه می دانیم که مردم مطالبات به حقی دارند و آن طوری که انتظار است به مطالبات مردم پاسخ داده نشده است اما تمام سعی و تلاش مدیریت شهری این بوده که چرخه توسعه شهر متوقف نشود.

وی تصریح کرد: همه سعی و تلاش مدیریت شهری این است که در جهت تحول و توسعه شهر قم گام برداشته شود البته این مهم را هم نباید فراموش کنیم که در شرایط حساس فعلی با کمبود بودجه و عدم کمک رسانی دولت مواجه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: برای اداره شهر قم روزانه بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه می شود که نشان دهنده ای حجم بالای نیاز مالی مدیریت شهری برای اداره شهر قم است.

وی ادامه داد: با این حال تنها هدف مدیریت شهری رضایتمندی مردم است و به هر حال امیدواریم که بتوانیم به وظیفه ای اصلی خودمان در این مسیر جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه