اخبار داغ

نبی: برانکو یک پرسپولیسی است

نبی: برانکو یک پرسپولیسی است
مهدی محمدنبی، عضو هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برانکو یک پرسپولیسی است و این باشگاه هم خانه اوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدنبی در حاشیه دیدار پرسپولیس - السد قطر گفت: ابتدا قهرمانی لیگ برتر را به همه‌ی هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله هدف بعدی باشگاه قهرمانی در جام حذفی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهدی محمدنبی, پرسپولیس, السد قطر,

وی درباره پیشنهادهایی که برای برانکو مطرح شده است، عنوان کرد: آقای برانکو امروز درباره این موضوع صحبت کرد. او یک پرسپولیسی است، اینجا هم خانه اوست و ما در خدمتش هستیم.

,

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جدایی برخی از بازیکنان از باشگاه تصریح کرد: بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود، درباره بازیکنانی هم که پیشنهاد خارجی داشته باشند برانکو و مدیرعامل باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند.

,

نبی درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال که گفته است تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانند خارج از ایران اردو بزنند، خاطرنشان کرد: منظور آقای تاج تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند. تیم ما در لیگ قهرمانان آسیاست و قاعدتاً اردوها باید براساس نظرات سرمربی برگزار شود. به هر صورت منتظریم تا ببینیم دستورالعمل این موضوع می‌آید یا نه.

, براساس,

وی در پاسخ به این سؤال که بودیمیر در پرسپولیس می‌ماند یا نه، گفت: تمام بازیکنان می‌مانند مگر بازیکنانی که پیشنهاد خارجی داشته باشند که آنجا هم آقای عرب تصمیم‌گیرنده است.

, بودیمیر,

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره روند خصوصی‌سازی باشگاه تصریح کرد: این موضوع مصوبه دولت است و یک کارگروه از سوی دولت و مجلس مشخص شده و آنها بررسی می‌کنند و نظر نهایی را خواهند داد. این موضوع در دولت کار کارشناسی شده است و ما هم تمکین می‌کنیم. باشگاه‌های ما که در لیگ حرفه‌ای هستند باید به سمت خصوصی شدن برود.

,

نبی درباره این موضوع که مدیرعامل سپاهان گفته است اجازه نمی‌دهند قانون ۵۰-۵۰ برای حضور تماشاگران در دیدار نیمه نهایی جام حذفی اجرا شود، خاطرنشان کرد: مقررات می‌گوید که قانون ۵۰-۵۰ اجرا شود و غیر از آن نیست.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه