اخبار داغ

پروژه‌های مسکن مهر بر اساس برنامه مصوب ادامه می‌یابد

پروژه‌های مسکن مهر بر اساس برنامه مصوب ادامه می‌یابد
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه نهضت خانه‌سازی همچنان ادامه دارد، گفت: باید برای خانه‌سازی گام‌های مستحکمی برداشت و برای خانه‌دار شدن مردم پروژه‌های مسکن مهر در طرح ملی بر اساس برنامه مصوب ادامه می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم پروژه 1500 واحدی شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: زمانی کار ارزش دارد که ضوابط و معیارها در ساخت واحدهای مسکونی رعایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اعلام اینکه نهضت خانه‌سازی همچنان ادامه داد، افزود: باید برای خانه‌سازی گام‌های مستحکم و برای خانه‌دار شدن مردم پروژه‌های مسکن مهر در طرح ملی بر اساس برنامه مصوب ادامه می‌یابد.

,

وی با تأکید بر اینکه نباید سکونتگاه غیررسمی و بافت ناکارآمد شهری داشته باشیم، تبیین کرد: باید طرح‌های بازآفرینی شهری با جدیت دنبال شود.

,

وی ادامه داد: ما نیز سرانه‌های مورد نیاز را برای بهسازی تأمین و مسؤولان نیز تلاش کنند سکونتگاه‌های غیرمجاز از هسته شهر خارج شود.

,

وی با بیان اینکه موضوع مهمی که در بازآفرینی وجود دارد احیای بافت‌های واجد ارزش جهت خالی از سکنه نشدن این مناطق است، تصریح کرد: به بافت تاریخی شهر باید اهمیت داد و این بافت‌ها بر اساس نیازش با مشارکت میراث و شهرداری بهسازی شود تا شاهد باز زنده سازی بافت تاریخی باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های محوری ما در استان تکمیل و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و برای و فرودگاهی است، تبیین کرد: خط راه‌آهن سراسری چابهار، زاهدان، بیرجند آغاز شده و دو قطعه از منطقه زاهدان عملیات اجرایی آغاز شده و طی دو تا سه ماه آینده عملیات اجرایی راه‌آهن از بیرجند نیز آغاز خواهد شد.

,

وی مطرح کرد: با اجرای این کریدور (شمال جنوب) می‌توان ذخایر معدنی استان را صادر کرد.

,

وی در پایان بیان داشت: یک بازارچه یا بازار محله در مسکن مهر ارتش باید احداث شود تا مردم برای تأمین مایحتاج مورد نیاز خود راحت‌تر باشند.

,

 

,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه