اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

اتحاد غرب و ورود جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد

اتحاد غرب و ورود جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اتحاد آمریکا و غرب و ورود جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد امروز در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: سیاست‌ها و راهبردهای  ترامپ و رئیس جمهورهای گذشته آمریکا تفاوت چندانی با هم ندارند و همه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد امروز در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: سیاست‌ها و راهبردهای  ترامپ و رئیس جمهورهای گذشته آمریکا تفاوت چندانی با هم ندارند و همه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است.,

اعلمی‌نزاد با تاکید بر اینکه پاشنه آشیل دولت‌های آمریکا حمایت از اسرائیل است، ادامه داد: در واقع تمام دولت‌های آمریکا خوی استکبار، استعمارگری، سلطه و دوشیدن ملت‌ها و ظلم به ملت‌هاست، که در وجود استکبار وجود دارد.

,

وی با اشاره به اینکه خوی استعماری آمریکا باعث شده تا وحدت مسلمانان تقویت شود و مردم مسلمان به مقاومت اسلامی توجه بیشتری نشان دهند، بیان داشت: حمایت آمریکا از رژیم صهونیستی این رژیم غاصب را به آتش می‌کشد و این آنش دامن شما را هم می گیرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه نباید نسبت به مذاکره و دوستی با آمریکا دلخوش بود، یادآور شد: بر اساس آموزه های قرآنی، دشمن در برابر توطئه های خود باید از مسلمانان درشتی و خشونت ببیند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا از نفوذ ایران اسلامی در عراق، یمن، سوریه، لبنان، یمن و دیگر کشورهای جهان ترسیده است، خاطرنشان کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام و شکست در جنگ‌های نیابتی علیه ایران سردرگمی غرب علیه ما را بیشتر کرده است.

,

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه اتحاد آمریکا و غرب و ورود جنگ با ایران نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد، گفت: دیگر تحریم علیه ایران جابگو نخواهد بود بلکه بعث پیشرفت ما هم خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه