اخبار داغ

مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان سمنان:

حضور بیش از 700 بانوی ورزشکار در مسابقات جام رمضان استان/ کشف استعدادها اصلی‌ترین هدف برگزاری جام رمضان

حضور بیش از 700 بانوی ورزشکار در مسابقات جام رمضان استان/ کشف استعدادها اصلی‌ترین هدف برگزاری جام رمضان
مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از 700 بانوی ورزشکار در مسابقات جام رمضان در سطح استان به رقابت می پردازند، گفت: کشف استعدادها اصلی ترین هدف برگزاری جام رمضان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید امیدی مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت،  در خصوص برنامه های ورزشی جام رمضان بانوان در سطح استان گفت: در تمامی شهرستان ها مسابقات هیئت های ورزشی انجام می شود که در کنار آن هیئت های ورزشی روستایی برای برگزاری مسابقات برنامه ریزی های لازم را انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه مسابقات در رشته های ورزشی دومیدانی والیبال، بسکتبال، بدمینتون، کاراته، تکواندو، هندبال، فوتسال و..برگزار می شود، افزود:  برخی مسابقات ورزشی در نواحی به اتمام رسیده است و عناوین برتر انتخاب شدند.

,

امیدی در ادامه با توجه به اینکه بیش از 700 بانوی ورزشکار در جام رمضان با یکی دیگر رقابت می کننند، مطرح کرد: در رشته والیبال 11 تیم، فوتسال 12 تیم، دوومیدانی 4 تیم، تیراندازی 2 تیم، اسکواش 14 نفرو.. از سطح استان در مسابقات ورزشی حضور داشتند.

,

وی با توجه به اینکه هر سال در ماه مبارک رمضان ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف با یک دیگر به رقابت می پردازند، عنوان کرد: مسابقات ورزشی فوتسال برای نخستین بار در سطح استان برگزار شده است.

,

مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان اذعان کرد: بانوان تیرانداز 5 سال و بانوان ورزشکار در رشته های والیبال و بسکتبال بیش از 12 سال است که در رقابت های جام رمضان شرکت می کنند.

,

امیدی با اشاره به اینکه بیشتر سالن های ورزشی در سمنان میزبان مسابقات ورزشی هستند، افزود: مجموعه ورزشی حجاب، خانه تکواندو، سالن های بهشتی، زنده یاد طالشی و بانوی شهر و شهدای گمنام از سالن های ورزشی هستند که بانوان ورزشکار در آن به رقابت می پردازند.

,

وی در ادامه مهم ترین هدف برگزاری مسابقات جام رمضان راکشف استعدادهای ورزش در طرح استعدادیابی ورزشکاران در سطح استان دانست و اظهار کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پس از افطار از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

,

مسئول امور بانوان ورزش و جوانان استان مطرح کرد: در مسابقات اسکواش خانم ها محیا ترابی مقام اول،حدیث میرزایی مقام دوم، مریم محمودیان وفاطمه شاهی مقام سوم مشترک راکسب کردند.

,

امیدی با توجه به اینکه مسابقات تیراندازی بانوان استان به اتمام رسیده است، گفت: در رشته تفنگ بزرگسالان زهرا لجرانپور و ساجده خراسانی و در رشته تپانچه بزرگسالان الهه شادلو و فاطمه فرومدی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه