اخبار داغ

امام جمعه میامی:

دشمن به دنبال انحراف جامعه از مسیر مهدویت است /جوانان مخاطب اصلی گام دوم انقلاب هستند

دشمن به دنبال انحراف جامعه از مسیر مهدویت است /جوانان مخاطب اصلی گام دوم انقلاب هستند
امام جمعه میامی بزرگترین خطری که امروز جامعه را تهدید می کند انحراف از مسیر مهدویت دانست وگفت: از سوی دشمنان این انحراف تبلیغ می شود که جامعه ای که به دنبال تمدن اسلامی است تردیدی در آن ایجاد کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی،  در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص  گام دوم انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در پنج گام که نهایت به تمدن اسلامی می رسیم بیان کردند؛ ما اکنون در چه شرایطی هستیم نبوغ انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه وکشور اسلامی نهایت ایجاد تمدن اسلامی که اکنون در دولت اسلامی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: ما همان سربازان و زمینه سازانی هستیم که به عنوان جامعه وکشور اسلامی حرکت میکنیم که نهایت رشد وتعالی به جایی می رسد که وقتی ظهور اتفاق بیافتد به تمدن اسلامی جهانی می رسیم .

,

صفایی پور ادامه داد: وقتی امام زمان (عج) ظهور کنند با همین ابزار و تکنولوژی که دست بشر است جامعه وجوامع بشریت را تحت آرمان تمدن اسلامی تغییر خواهد داد.
امام جمعه میامی تصریح کرد: زمانی که شرایط فراهم می شود در دولت اسلامی برای حرکت به سمت جامعه وکشور اسلامی که امام زمان(عج) پرچمدار تمدن اسلامی را به عهده خواهد گرفت.

,
,

وی افزود: در گام دوم انقلاب بعد از چهل سال کار انقلاب یک منشور  و برنامه تنظیم شده و حرکت به سمت افق تمدن اسلامی است.

,

صفایی پور با بیان اینکه رهبری سه بعد خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را در یک بخش مطرح می کند، گفت: رهبر انقلاب جوان مومن انقلابی را اولین مخاطب خود قرار داده که یک جوان چطور می تواند بستر ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

,

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه مخاطب بیانیه گام دوم کسانی هستند که مقدمه ساز ظهورند، تصریح کرد: جوانان در صف اول زمینه سازی ظهوراند، ظهور یک فرآیند است نه یک حادثه، حادثه ماندنی نیست و یک نسیم نیست.

,

وی افزود: ماموریت اصلی منتظران ایجاد تمدن اسلامی است .

,

صفایی پور  بزرگترین خطری که امروز جامعه را تهدید می کند انحراف از مسیر مهدویت دانست وگفت:  از سوی دشمنان این انحراف تبلیغ می شود که جامعه ای که به دنبال تمدن اسلامی است تردیدی در آن ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه