اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

برخورد جدی پلیس با قاچاق و توزیع مواد مخدر در زنجان/ بیش از ۲۰ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف شد

برخورد جدی پلیس با قاچاق و توزیع مواد مخدر در زنجان/ بیش از ۲۰ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از 20 کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی خبرداد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را که تهیه کرده به همراه 3 نفر از همدستان خود در شهر زنجان توزیع کند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل تیمی از پلیس مواد مخدر مرکز استان به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: ، مأموران موفق شدند متهم را با هماهنگی مقام قضائی در منزل خود دستگیر و یک دستگاه سواری سمند را از منزل متهم کشف کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهم 20 کیلو  900 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

,

کردلو با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه