اخبار داغ

در دوماه اول سال انجام شد؛

کشف حدود ۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس

کشف حدود ۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس
فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تا 30 اردیبهشت ماه 18 کیلو 707 گرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمود علی‌فر در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس با اعلام این خبر تصریح کرد: در همین راستا 193 پرونده تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته که 186 فقره پرونده داشتیم ، 4 درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،,

وی ادامه داد:همچنین از ابتدای امسال تا کنون 95 نفر خرده فروش و 87 نفر معتاد متجاهر دستگیر شده است و دستگیری ها نیز نسبت به سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است.

,

سرهنگ علی‌فر یادآور شد : در این مدت 11 مرحله طرح شامل 6 مرحله طرح پاکسازی،3 مرحله طرح مدارس و 2 مرحله کنترل محورهای مواصلاتی انجام شده است.

,

در این جلسه همچنین رئیس شبکه بهداشت گنبدکاووس با اشاره به فعالیت 40 عطاری در شهرستان گفت: فعالیت 12 مورد بدون مجوز است که تذکر به آنها داده شده است.

,

فرهاد بدیعی اضافه کرد: طی بازدید از عطاری های شهرستان 14 مورد اخطاریه و معرفی به تعزیرات انجام شده است و 9 مورد نیز به دلیل فروش اجناس غیرقانونی به دادگاه معرفی شده اند.

,

وی اذعان کرد: بیشتر سود این عطاری ها از فروش اجناس غیرقانونی است و باید عطاری های بدون مجوز بسته شوند و آن دسته  که علی رغم تذکرات داده شده باز هم اقدام به تکرار اشتباه می کنند باید برخورد جدی و جواز آنها باطل شود.

,

بدیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 15 مرکز متادون تراپی خصوصی و 1 مورد دولتی در شهرستان اظهار کرد: 1477 نفر تحت پوشش 9 موردمرکز متادون تراپی در شهرستان هستند .

,

رئیس شبکه بهداشت گنبدکاووس با ابراز نگرانی از وضعیت خیابان میهن خاطر نشان کرد: متاسفانه وضعیت نابسامان این خیابان زمینه برای خرید و فروش متادون را مهیا کرده که نیاز است تدبیری در این رابطه اندیشیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه