اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی لرستان:

پایگاه های سلامت در مناطق سیل زده راه اندازی می شود

پایگاه های سلامت در مناطق سیل زده راه اندازی می شود
مدیرکل بهزیستی لرستان از راه اندازی پایگاه های سلامت در مناطق سیل‌زده یاد کرد و گفت: به عنوان عضو کارگروه حمایت از سلامت روانی در صورت تامین اعتبار تا چهار پایگاه سلامت می توانیم راه اندازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک فاطمه زهرا توکلی امروز در دومین جلسه کارگروه تخصصی حمایت‌های اجتماعی، با اشاره به ناراحتی برخی مردم مناطق سیل زده اظهار داشت:ظرفیت‌های خوبی به لحاظ معتمدین محلی و افراد ذی‌نفوذ در آنجا وجود دارد وهمکاری دستگاه‌های اجرایی برای ثبیت روند کار این افراد در آن مناطق ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

توکلی از راه اندازی پایگاه های سلامت در مناطق سیل‌زده یاد کرد و  افزود: به عنوان عضو کارگروه حمایت از سلامت روانی در صورت تامین اعتبار تا چهار پایگاه می توانیم راه اندازی کنیم.

,

 

,

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه تنها آسیب، علیرغم تمام زحماتی که کشیده شده موازی‌کاری‌هاست، تصریح کرد: مداخلات اجتماعی از دغدغه‌های اصلی است که بعد از بحران با پیامدهای آن روبرو می‌شویم.

,

 

,

وی بیان کرد: طرح توسعه مهادی کودک نیز در دستورکار است چون باتوجه به اوقات فراغت بچه‌ها در تابستان حضور این پایگاه‌ها مهم است.

,

 

,

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به توزیع وسایل نیز، افزود: تاخیری در این راستا صورت گرفته که باعث نارضایتی برخی خیرین شده و امید می‌رود دستگاه‌ها کار توزیع را شروع کنند.

,

 

,

توکلی خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی درست شده از اینکه چه افرادی چه کمک‌هایی دریافت کرده‌اند؛باید از ظرفیت خیرین در این راستا نیزاستفاده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه