اخبار داغ

مربی کوچکترین آفرودکار جهان :

نگذارید افتخار ثبت کوچکترین آفرودکاران جهان از ایران سلب شود

نگذارید افتخار ثبت کوچکترین آفرودکاران جهان از ایران سلب شود
مربی کوچکترین آفرودکار جهان گفت: از فدراسیون انتظار می‌رود برای حمایت از این نوظهوران جهانی کارشناسی برای داوری به استان راهی کنند و در منطقه‌ی مانند کورانه از محمدمهدی آزمون بگیرد و حمایت‌های لازم را برای برافراشته شدن پرچم ایران در جهان انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن احسانی در گفت وگو با صبح قزوین؛ درباره‌ی عدم حمایت مسئولان در راستای ثبت رکورد آفرود اظهار کرد: محمدمهدی افشار و محمدطاها احسانی در سن 9سالگی طبق آخرین آمار رییس فدراسیون ایران، جزو کوچکترین آفروکاران در دنیا هستند که ما باید برای ثبت نام آن‌ها در گینس اقدام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: در تابستان 97 از جانب فدراسیون ملی جمهوری اسلامی عضویت محمدمهدی افشار در سازمان انجام گرفت و در دی‌ماه 97 برای وی کارت عضویت صادر شد.

,

پدربزرگ محمدمهدی و محمدطاها اذعان کرد: در اسفندماه سال گذشته شورای شهر قزوین، استانداری، رئیس هیئت اتومبیل‌رانی، مدیرکل آموزش و پرورش و شهرداری طبق مصوبه قول اهدای یک اتومبیل به محمدمهدی را دادند که بعد از یک هفته از اهدای اتومبیل صرفنظر کردند.

,

وی در ادامه گفت: رئیس شورای شهر قزوین اعلام کرد که هر ارگان دولتی به‌طور جداگانه موظف به پرداخت کمک مالی به این نوجوانان است که سهم شورا یک سوم هزینه یعنی حدود پنجاه میلیون است که ما این هزینه را برای برآورد هزینه‌ی تعمیرات خودرو درنظر گرفتیم که مسئولان از پرداخت همین 50میلیون نیز خودداری کردند.

,

کشورهای قطر، عمارت و کانادا خواهان به‌کارگیری محمدمهدی هستند

, کشورهای قطر، عمارت و کانادا خواهان به‌کارگیری محمدمهدی هستند,

احسانی درباره‌ی مجموعه مبالغ دریافتی برای این دو آفرودکار ابراز کرد: مجموعه مبلغ دریافتی تاکنون مبلغ دومیلیون تومان بود که قبل از عید پرداخت شد و با اتفاقات اوایل سال که مناطقی از کشور در سیلاب آسیب دید این مبلغ به اضافه پس‌انداز بچه‌ها که حدود یک میلیون تومان بود، صرف مناطق سیل زده شد.

,

وی عنوان کرد: نگرانی‌های ما برای ثبت نام این دو آفرودکار برای گینس طبیعی است، چراکه نسبت به وضع موجود و گسترش فضای ارتباطات جمعی امکان ثبت افراد دارای شرایط مالی و موقعیت جایگاهی به عنوان جایگزین برای محمدمهدی و محمدطاها بسیار است. از سوی دیگر امکان ثبت نام دیگر افراد از کشور‌های مختلف نیز باعث سلب نشان افتخار ایران خواهد شد.

,

مربی این آفرودکاران ابراز کرد: از کشورهای قطر، عمارت و کانادا درخواست‌هایی را جهت ثبت نام محمدمهدی در گینس داشتیم، اما طبق قوانین ثبت گینس معرفی افراد از هر کشور برای ثبت‌نام، نام کشور معرف در گینس ثبت خواهد شد که همکاری با این کشورها موقعیت موفقیت را از ایران سلب می‌کرد.

,

وی در ادامه گفت: در اداره‌ی آموزش و پرورش هیچ گونه تعریفی از آفرود وجود ندارد اما حداقل از آموز‌ش‌ و پرورش انتظار می‌رفت در مراسم‌هایی مختلف از محمدمهدی به عنوان دانش آموز ورزشکار خود تجلیل کنند که این کار را نکردند؛ حتی توسط نمایندگان مجلس قزوین برای آموزش و پرورش نامه‌ای در راستای تشویق نوشته شد اما مورد پیگیری قرار نگرفت. 

,

بیمه ورزشی محمدمهدی و محمدطاها بلاتکلیف است

, بیمه ورزشی محمدمهدی و محمدطاها بلاتکلیف است,

احسانی عنوان کرد: از دیگر مشکلات آزاردهنده بحث بیمه‌ی این کودکان است که باید توسط مسئولین اتومبیل رانی صورت می‌گرفت که حتی کمک هزینه ای برای بیمه انجام نشد.

,

وی درباره‌ی اقدامات لازم برای ثبت نام این ورزشکاران در گینس بیان کرد: از مسئول فدراسیون جمهوری اسلامی انتظار می‌رفت محمدطاها و محمدمهدی را با رایزنی به فدراسیون جهانی برای شناخته شدن در مسابقات برون مرزی حمایت می‌کرد، حتی در صورت عدم حمایت خود برای این دو کودک اسپانسر معرفی می‌کرد که متاسفانه این کار راهم انجام نداد.

,

مربی این آفرودکاران تصریح کرد: شرکت در گینس با اقداماتی از جمله تجهیزات بروز اتومبیل، هزینه ثبت و برای هر داور نیز هزینه‌ی جدا می‌طلبد که ثبت در این رشته از هفت مرحله داوری برخوردار است اگر چه انجام هفت مرحله برای محمد مهدی آسان است، اما پرداخت این هزینه‌ی سنگین از عهده‌ی ما خارج است.

,

وی در پایان گفت: از فدراسیون انتظار می‌رود برای حمایت از این نوظهوران جهانی کارشناسی برای داوری به استان راهی کنند و در منطقه‌ی مانند کورانه از محمدمهدی آزمون بگیرد و حمایت‌های لازم را برای برافراشته شدن پرچم ایران در جهان انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه