اخبار داغ

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف دام قاچاق

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف دام قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان"تاکستان "از دستگیری ۵ سارق و کشف ۸ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

کشف 20 راس دام قاچاق در "بوئین زهرا"

, کشف 20 راس دام قاچاق در "بوئین زهرا",

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی واحد گشت پاسگاه بخش "دشتابی" حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

وی در ادامه افزود: در بررسی از مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از کامیون مورد نظر 20 راس گوساله قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام های مکشوفه 3 میلیارد ریال بر آورد شده است، گفت: دام ها تحویل اداره دامپزشکی و متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

,

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در تاکستان

, انهدام باند سارقان موتور سیکلت در تاکستان,

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌‌های متعدد موتور سیکلت در سطح شهر تاکستان و با توجه به ایجاد جو روانی نامطلوب در بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژدر دستور کار مامورین کلانتری 11 امام شهرستان قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به دو نفر سارق که سابقه سرقت داشت مظنون شدند و افراد مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

,

وی ادامه داد: ماموران پس از چندین روز مراقبت و کنترل افراد مظنون آنان را در حال پرسه زنی در حاشیه شهر تحت محاصره قرار دادند و در یک عکس العمل سریع پلیسی آنان را دستگیر و سه موتور سیکلت را در مخفیگاه آنان کشف کردند.

,

این مسئول در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به همکاری سه نفر دیگر و به 5 فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: با دستگیری 3 سارق دیگر، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

,

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشید و موتور سیکلت خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، دزدگیر و قفل زنجیر مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

,

توقیف محموله 500 میلیون ریالی قاچاق در شهرستان تاکستان

, توقیف محموله 500 میلیون ریالی قاچاق در شهرستان تاکستان,

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ابراز کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از اقدامات اطلاعاتی از عبور مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع شناسایی و دستگیری را در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی افزود: ماموران با حضور در مبادی ورودی شهرستان تاکستان حین گشت زنی و کنترل محورها خودروی مورد نظر را در آزاد راه "زنجان به قزوین" مشاهده و پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: در بازرسی از خودرو مذکور تعداد 600 عدد شامپو و حالت دهنده موی خارجی قاچاق کشف شد.

,

عزیزی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده 500 میلیون ریال از سوی کارشناسانبرآورد شد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

,

وی مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور را یکی از اولویت های پلیس عنوان کرد و گفت: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی در مقابله با قاچاق کالا و ارز استفاده می کنیم.

,

دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا

, دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا,

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو"پژو پارس" خاکستری دارای سابقه سرقت در محور ترانزیت که بلافاصله ماموران در مبادی ورودی شهر بوئین زهرا مسقر و به کنترل محور پرداختند.

,

وی در ادامه افزود: مامورین کلانتری 11 "پاسداران" حین کنترل محورخودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف ودر بررسی ماموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت ازشهر "تهران" بوده وخودرو مسروقه می باشد که ماموران بلافاصله راننده را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

,

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در پایان گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه