اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

باید افکار عمومی را با اقدامات عامل اصلی دشمنی استکبار علیه نظام آگاه کرد

باید افکار عمومی را با اقدامات عامل اصلی دشمنی استکبار علیه نظام آگاه کرد
وزیر اطلاعات بر آگاه‌سازی افکار عمومی با اقدامات عامل اصلی دشمنی استکبار علیه نظام تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام سید محمود علوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه، نسبت دادن وجود مشکلات به ناکارآمدی دولت و نظام را خواست دشمنان به ویژه آمریکا دانست و اظهار داشت: باید در مقام توصیه افکار عمومی مردم را با اقدامات عامل اصلی دشمنی استکبار علیه نظام آگاه کرد و در مقام عمل با تدبیر امور بر مشکلات غلبه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با اشاره به شرایطی که دشمنان علیه کشورمان و حتی منع پرواز از کشورهای همسایه و محدودیت واردات و صادرات ایجاد می کنند، گفت: مسوولان و رسانه ها این گونه بیان کنند که دشمنان درصدد به زانو درآوردن کشور هستند و مردم وارد میدان می شوند و از این پیچ تاریخی به سلامت عبور می کنند.

,

وزیر اطلاعات در ادامه سخنان خود با تبریک زادروز سبط اکبر رسول خدا (ص)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب، و خدمتگزاران مردم شریف این خطه از میهن اسلامی با ابراز خرسندی از حضور وجود در شهر فقها، شهدا و انسان های وارسته به فراگیری آموزه های علمی و عملی زندگی امام مجتبی (ع) تاکید کرد.

,

حجت الاسلام علوی امام حسن (ع) را نماد عقلانیت، نخبگی، وقار و سیادت دانست و افزود: لازمه امامت تنها قیام نیست بلکه گاهی اوقات قعود ائمه اطهار (ع) راهبرد پیروان خواهد بود و فقط همراهان اهل بیت (ع) و ولی فقیه به صلاح خواهند رسید.

,

وی شرایط امام حسن (ع) را آزمون ولایتمداری توصیف کرد و گفت: آنان که قعود و دستور به صلح آن حضرت را برنتافتند در این آزمون نمره قبولی نگرفتند و می خواستند دیدگاه خود را به آن حضرت تحمیل کنند بنابراین همواره موفقیت انقلاب تبعیت از ولایت است و با این شرط می توان از پیچ های سخت عبور کنیم.

,

وزیر اطلاعات در ادامه سخنان خود در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به شرایط دوران حکومت امیرالمومنین علی (ع) گفت: بروز مشکلات آن دوران نتیجه سنگ اندازی ها و دسیسه های دشمنان بود اما غفلت و بی بصیرتی مردم موجب شکست رهبر بی بدیلی همچون امیرالمومنین (ع) شد و آن حضرت از بی وفایی و نافرمانی کوفیان به ستوه آمد.

,

علوی عدم همراهی مردم را یکی از عوامل عدم موفقیت حکومت امیرالمومنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امام مجتبی باتوجه به شرایط جامعه قهرمانانه ترین نرمش تاریخ را برای حفظ و بقاء اسلام از خود نشان داد.

,

وزیر اطلاعات در پایان با تقدیر از مدیر سابق اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه، مدیرکل جدید این اداره را معرفی و منصوب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه