اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور؛

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه اشتغال‌ در سال 98

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه اشتغال‌ در سال 98
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار در سال جاری 200 میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه به کمیته امداد استان هرمزگان اختصاص‌یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت اله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین این نهاد در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن معیشت مردم را هدف قرار داده است، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور باید مدیران به سه شاخص بیکاری، فقر و قحطی در جامعه توجه ویژه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: بسیاری از عوامل داخلی در خنثی‌سازی توطئه دشمن تعیین‌کننده است که در همین خصوص به مؤلفه‌های اساسی ازجمله، کنترل فضای روانی کشور، مدیریت تحریم‌ها، کنترل تحولات بازار ارز، برنامه محور کردن بازار ارز و بحران نقدینگی اشاره نمودند.

,

عبدالملکی، فلسفه وجودی کمیته امداد را، رفع فقر در سطوح مختلف اجتماع دانستند و بیان کرد: با توجه به عملکرد کمیته امداد در ایجاد اشتغال پایدار در سال گذشته می‌توان در سال 98 نیز با استفاده از مدل اشتغال کمیته امداد که به‌عنوان یک مدل اسلامی ایرانی هست مشکل بیکاری افراد جامعه را مرتفع کرد و به‌خوبی می‌توان تهدیدها را به فرصت‌های بی‌بدیلی جهت توسعه و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تبدیل نمود ایشان اولویت‌های امداد را در شرایط کنونی تأمین معیشت خانواده‌ها، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن دانست.

,

معاون اشغال و خودکفایی کمیته امداد تصریح کرد: بر اساس رایزنی انجام‌شده با بانک مرکزی سقف وام‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد به 50 میلیون تومان افزایش‌یافته است که به‌زودی به بانک‌های عامل ابلاغ خواهد شد.

,

وی  به اعتبار اشتغال کمیته امداد استان هرمزگان در سال 98 اشاره و خاطر نشان کرد: ازآنجایی‌که استان هرمزگان به‌عنوان یکی از استان‌های موفق در خصوص اجرائی طرح‌های اشتغال بوده به همین منظور در سال جاری 200 میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه اشتغال به این استان اختصاص‌یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه