اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی:

دفاع مقدس عامل تداوم انقلاب اسلامی است/ برگزاری یک هزار و ۱۵۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

دفاع مقدس عامل تداوم انقلاب اسلامی است/ برگزاری یک هزار و ۱۵۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی تداوم نداشت چراکه دفاع مقدس به عنوان یک سند رسمی، تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرده و زمینه صدور پیام انقلاب اسلامی را فراهم آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، احیا محمـد امیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس و نیز سالروز فتح خرمشهر یکی از مقاطع سرنوشت ساز برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، گفت: اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی ادامه تداوم نداشت چراکه دفاع مقدس به عنوان یک سند رسمی، تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد و زمینه صدور پیام انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, ، احیا محمـد امیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ظهر امروز در نشست خبری سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس و نیز سالروز فتح خرمشهر یکی از مقاطع سرنوشت ساز برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، گفت: اگر دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی ادامه تداوم نداشت چراکه دفاع مقدس به عنوان یک سند رسمی، تفکر انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرد و زمینه صدور پیام انقلاب اسلامی را فراهم کرد.,

وی با اشاره به اینکه هزار و 150 برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این برنامه ها در سراسر استان از یکم تا چهارم خرداد ماه برگزار خواهد شد که از مهمترین آن‌ها می توان به برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان اشاره کرد.

, .,

امیری با اشاره به نقش تاثیر گذار و بی بدیل رسانه در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: نقش رسانه در دفاع مقدس عنوان نخستین روز از برنامه‌های این ایام است.

,

وی ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی سپاه، تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس، گلباران مزار شهدا با حضور نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان است.

, .,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری همایش طلاب در حوزه امام خمینی (ره) و امام صادق (ع) شهرستان بجنورد خبر داد و افزود: در این ایام،  از 36 عنوان کتاب چاپ شده سال 97 در حوزه دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

, .,

وی افزود: در ساعت یازده روز سوم خرداد، صدای مارش عملیات الی بیت المقدس از بلندگوهای خیابان شهر بجنورد به صدا در خواهد آمد.

,

امیری در پایان با اشاره به اختصاص بودجه 10 میلیارد تومانی جهت ساخت باغ موزه دفاع مقدس تا پایان سال 99 در مرکز خراسان شمالی، گفت: در سفر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به خراسان شمالی ، مبلغ 6 میلیارد تومان از محل کمک های استانداری خراسان شمالی  و 4 میلیارد تومان از منابع ملی جهت اتمام 62 درصد باقیمانده این پروژه تصویب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه