اخبار داغ

در پی تاثیرگذاری رسانه‎ها صورت گرفت:

اجرایی‎شدن مهمترین مطالبه رسان‎ها و مردم با لایه‎روبی سیل بند شمالی لنده +تصاویر

اجرایی‎شدن مهمترین مطالبه رسان‎ها و مردم با لایه‎روبی سیل بند شمالی لنده +تصاویر
امروزه رسانه ها به عنوان تاثیرگذارترین قشر در جامعه هستند که با تصویرکشانیدن مشکلات حوزه های مختلف با همراهی و تعامل با مسئولان به دنبال گره گشایی از کار مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، تاثیرگذاری رسانه می تواند برگ برنده ای برای رفع مشکلات مردم با مطالبه گری از مسئولان با تعامل بینابین صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

تاثیرگذاری رسانه ها در سطوح مختلف جامعه در جهت رفع مشکلات مردم فارغ از جناح بندی های سیاسی، تخریب عملکرد ادارات همراه با نقد سازنده و ارائه راهکار و پشنهادات عملی راهبردی می تواند به عنوان یک بازوی قوی در کنار مسئولان به مردم خدمت رسانی کند.

, .,

 

,

, ,

 

,

در پی مطالبه گری اصحاب رسانه و مردم و همچنین تاثیرگذاری اخبار رسانه های مختلف شهرستان لنده از جمله خبرلنده امروز و پس از سه الی چهار سال شاهد اجرای عملیات لایه روبی سیل بندشمالی این شهر بودیم که هرچند این اقدام کمی با تاخیر همراه بود ولی همین اندازه که شهرداری و شورای شهرلنده پس از این سال ها دوباره لایه روبی را با کمترین هزینه ممکن آغاز کردند باعث رضایت شهروندان شده است.

, .,

 

,

, ,

 

,

مختار مشهدی زاده نیز در جمع اصحاب رسانه با تقدیر از نقد های سازنده اصحاب رسانه گفت: امروز رسانه یکی از مهمترین ابزارهای توسعه است ولی نقدهای منصفانه و فارغ از حب و بغض می تواندزمینه ساز یک تحول بزرگ در جامعه شهری شود.

, .,

وی افزود: امروزه رسانه های بخش جدایی ناپذیر از جامعه هستند که مهمترین هدفشان خدمت به مردم با همراهی مسئولان است ولی باید نسبت به اوضاع اقتصادی جامعه و اعتبارات ادارات به خصوص شهرداری ها نیز اشراف کامل داشته باشند چرا که ما دوست داریم به همه مناطق شهر خدمات یکسان و همزمان ارائه دهیم ولی به لحاظ اعتباراتی دستمان خالی است.

,

 

,

, ,

شهرداری لنده تصریح کرد: امروز و پس از مطالبه شهروندان به خصوص ساکنین حاشیه سیل بند و بوی تعفن فاضلاب مانده در این سیل بند به همت کارکنان شهرداری عملیات لایه روبی این سیل بند به منظور رفاه حال شهروندان و تا قبل از فرارسیدن فصل تابستان شروع شد.

,

وی تاکیدکرد: این عملیات با توجه به هزینه های هنگفت پیمانکاری توسط خود نیروهای شهرداری شروع شد که باعث صرفه جویی چندین میلیون تومان در هزینه های جاری شده است.

,

مشهدی زاده در پایان اظهارکرد: عملیات اجرایی ساخت دیواره تخریب شده سیل بند نیز پس از لایه روبی توسط پیمانکار شروع خواهدشد.

, .,

بدون شک تاثیرگذاری اصحاب رسانه به همراه تعامل و همراهی مسئولان با اصحاب رسانه می تواند راهگشای مسائل و مشکلات مردم باشد که امیدواریم این تعامل در جهت رفع مشکلات مردم دو چندان شود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه