اخبار داغ

احداث شهرک گلخانه ای 1500 هکتاری در پارس آباد/ سرمایه گذاران حمایت می شوند

احداث شهرک گلخانه ای 1500 هکتاری در پارس آباد/ سرمایه گذاران حمایت می شوند
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: شهرک گلخانه ای پارس آباد در 1500 هکتار زمین و ۱۸ زون متنوع ایجاد می شود و اولین گلخانه تا دو ماه آتی افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، محمد امید عصر امروز در بازدید از  از شهرک گلخانه ای شهرستان پارس آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:️این شهرک در 1500 هکتار زمین و ۱۸ زون متنوع ایجاد می شود و اولین گلخانه  این شهرک تا دو ماه اینده افتتاح خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه  از ایجاد گلخانه در قطعات بزرگ و متمرکز در سطح کشور حمایت می شود افزود: ایجاد شهرک گلخانه ای در استان اردبیل حرکتی بسیار بزرگ و سنجیده است که نظیر آن در کشور تاکنون گزارش نشده است.
️معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: با توجه به کمبود منابع آب در کشور و لزوم توجه بیش از پیش به مصرف آب راه اندازی گلخانه برای تولید مصارف خوراکی مردم از گام های بسیار مهم و حساس بشمار می رود.

,
,

امید تاکید کرد: معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری از سرمایه گذاران دارای صلاحیت در بخش راه اندازی گلخانه حمایت خواهد کرد.

,

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از مجتمع آبرسانی بخش موران شهرستان گرمی که به ۶۴ روستای بخش موران آبرسانی می کند نیز بازدید کرد.
فاز اول این طرح امسال اتمام و فاز دوم نیز با اعتبارات سفر رییس جمهوری به استان اردبیل انجام می شود.

,
,

بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این مجتمع برآورده شده که از محل اعتبارات وزارت نیرو تامین می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه