اخبار داغ

روحانی:

تمام تلاش آمریکا علیه ایران بسته شده است/ امسال سال تحول کشاورزی ماست/ گردشگری می تواند تحول بزرگی برای اشتغال درست کند/ تحریم ها را با افتخار دور می زنیم

تمام تلاش آمریکا علیه ایران بسته شده است/ امسال سال تحول کشاورزی ماست/ گردشگری می تواند تحول بزرگی برای اشتغال درست کند/ تحریم ها را با افتخار دور می زنیم
رئیس جمهور گفت: امروز روز تحول در کشاورزی و امسال سال تحول کشاورزی ماست، می توانیم با تکیه بر علم و دانش و فناوری محصولات خود را پربارتر کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی و افتتاح همزمان طرح های اقتصادی و زیربنایی، اظهار داشت: آمریکا همه تلاش خود را بر علیه ما بسته، جمهوری اسلامی به عنوان نماد عزت و استقلال و نیز به عنوان کشوری که امروز ایمان و اسلام در آن متبلور است در برابر قدرتی که مظهر کفر است ایستاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: آمریکا دوباره پشیمان خواهد شد، امروز جنایت علیه بشریت است، کار امروز آمریکا با جنگ و تحریم تفاوت دارد، کشوری که جلوی خرید داروی ما و مواد غذایی ما را می گیرد، مانع سفر درمانی بیماران ما می شود.

,

رئیس جمهور با بیان اینکه جنگ آمریکا با ۸۲ میلیون نفر و یک ملت بزرگ است، ابراز کرد: در این شرایط ما بار سنگین و بزرگی را بر دوش داریم، مهرماه سال گذشته که در نیویورک بودم یکی از مسئولان سابق آمریکا از تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران سخن گفت و دقیقا سه ماه پس از آن تحریم ها آغاز شد.

,

روحانی گفت: بعدها یکی از مقامات آمریکا گفت در عید کریسمس امسال ما تهران خواهیم بود، بعد در جایی دیگر گفتند امسال جمهوری اسلامی ایران جشن چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید، اما هیچ کاری نمی توانند از پیش ببرند.

,

وی ادامه داد: چند گروه هستند که سر کاخ سفید کلاه گذاشتند یک گروه افراطی های داخل آمریکا، دوم صهیونیست ها و سوم مرتجعین منطقه و چهارم ضد انقلاب ها که همگی سر آمریکا کلاه گذاشتند.

,

او ادامه داد: بارها برنامه ریزی کردند تا ما از برجام خارج شویم که بگویند شما نقض عهد کردید، اما موفق نشدند بعد در پی این بودند تا هر ۶ کشور با هم خارج شوند که تمام سال ۹۶ را در پی این نقشه بودند اما باز هم موفق نشدند.

,

روحانی تاکید کرد: آمریکا می خواست کاری کند تا ما از برجام خارج شویم موفق نشد، می خواست کاری کند تا سازمان ملل در کنار او قرار بگیرد اما نشد ما حتی در دادگاه بین المللی رفتیم که برای اولین بار این حضور ایران ثبت شده و در مرحله اول آمریکا را محکوم کردیم و دادگاه بین المللی لاحه حکم صادر کرد که تحریم آمریکا خلاف قوانین بین المللی بود و این موفقیت بزرگی در زمینه حقوقی بود.

,

وی با تاکید بر اینکه مردم ما در فشار تورم و سختی معیشت هستند اما در برابر دشمن استوار ایستادند و حامی نظام خود هستند، همیشه از مرزهای سیاسی و جغرافیایی و حقوقی خود دفاع کرده اند و ملت ما پیروز شده است، گفت: ما ممکن است روزهای سختی داشته باشیم اما من مطمئنم پیروزی نهایی از آن ملت ایران است، شکست آمریکا با دست خودمان و عنایت حق امکان پذیر است که لازمه آن این است که ما همه توانمان را به کار گیریم تا خداوند ما را موفق کند.

,

رئیس جمهور کشور گفت: ما در انقلاب اسلامی ۱۶ سال تحمل و تلاش کردیم و در پایان پیروز شدیم، ۸ سال در جنگ تحمیلی دفاع کردیم و خداوند ما را پیروز کرد. دو طرح عظیم و بزرگ آب و خاک را درکشور افتتاح کردیم که در استان کرمانشاه و آذربایجان غربی با کانال کشی ها و زه کشی ها برای آبادانی مردم این مرز و بوم ماست.

,

روحانی افزود: معاون کشاورزی ما گفت با افتتاح این طرح ها ۷۲۰ هزار تن به محصولات ما افزوده می شود در استان مرزی اذربایجان غربی بسیار حائز اهمیت است، باوجود سختی های باران رحمت الهی این باران یک نعمت بزرگی برای ماست.

,

وی با اشاره به اینکه امروز روز تحول در کشاورزی ماست و امسال سال تحول کشاورزی ماست، گفت: اینترنت اشیا تحول بزرگی را به وجود می آورد، آبیاری را از خانه مدیریت می کنند، در دامداری نیز این چنین است، دنیا در مسیر یک تحول بزرگ قرار دارد و ما می توانیم با علم، جهاد، دانش و کوشش به قله های پیشرفت برسیم.

,

رئیس جمهور تصریح کرد: مبارزه امروز ما با آمریکا در بالابردن تولید و افزایش صادرات است.

,

روحانی عنوان کرد: گردشگری می تواند اشتغال درست کند، ۷۰ هزار شغل در سال قبل گردشگری ما به وجود آورده، ۳۰۰ هزار شغل در سال های قبل شرکت های دانش بنیان به وجود آورده است.

,

وی بیان کرد: در عرض دو سال گدشته ۱۱۳۰ دانشمند و متخصص از کشورهای مختلف به کشور بازگشته اند، از این مسیر درآمدهای سرشار به کشور نازل می شود.

,

روحانی با بیان اینکه همین رحمتی که خداوند از باران نصیب ما کرد باید وسیله ای بشود برای افزایش تولید و صادرات کشاورزی در کشور، طرح های گلخانه ای را به بیش از دو برابر در کشور افزایش داده ایم، اذعان کرد: گردشگری می تواند تحول بزرگی برای اشتغال درست کند که نباید از آن غافل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه