اخبار داغ

مدیر عامل شرکت لبنیاتی چوپان:

برای جلو گیری از ضرر و زمین خوردن شرکت قیمت را افزایش دادیم

برای جلو گیری از ضرر و زمین خوردن شرکت قیمت را افزایش دادیم
مدیر عامل شرکت لبنیاتی چوپان گفت: با توجه به بالا رفتن مواد اولیه ما می خواستیم قیمت ها را بالا ببریم که جلوی این کار گرفته شد و برای جلو گیری از ضرر و زمین خوردن شرکت قیمت را افزایش دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی باهری مدیر عامل شرکت لبنیاتی چوپان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما اظهار داشت: حدود 20 سال در صنعت لبنیات کشور فعال هستیم و جزو اولین شرکتی که لبنیات سالم و بهداشتی را به ایران آورده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ؛, پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما , ورامین ما,

 وی گفت: در این  شریط که واقعا برای تولید کنندگان سخت است هیچ وقت از کیفیت محصول خود کاهش ندادیم و محصولات خوب و سالم تولید کرده ایم و می خواهیم بچه های ایران شیر و ماست سالم بخورند.

,

باهری با اشاره به بالا بردن قیمت لبنیات بیان کرد: با توجه به بالا رفتن مواد اولیه ما می خواستیم قیمت ها را بالا ببریم که جلوی این کار گرفته شد و برای جلو گیری از ضرر و زمین خوردن شرکت قیمت را افزایش دادیم.

,

وی تاکید کرد: من می توانستم مثل خیلی از شرکت ها با تقلب محصولات را عرضه کنم ولی من برندم را دوست دارم و چنین کاری را انجام نمی دهم و حتی تغییر فرمول را هم انجام ندادم.

,

مدیر عامل شرکت لبنیاتی چوپان تصریح کرد: در سال 97 شرکت ما رو محکوم کردند و 4 شرکت را اعلام کردند و چندتای دیگر در رای تجدید نظر هستند و برای شرکت مانصف را بخشیدن و نصف دیگر را قسط بندی می کنند.

,

وی افزود: در رای دادگاه هم آمده درخواست کارشناسی چوپان رد شده است و باید 3 کارشناس مجرب بیایند و با مشاهدات خود کارشناسی کنند.

,

باهری گفت: ما در سال 97 بدترین سال تولید را گذاراندم و ضرر هم زیادی کردیم، من برای اولین بار از بانک ها پول 50 میلیارد تومان قرض گرفتم تا شرکتم را روی پا نگه دارم.

,

وی تاکید کرد: اگر من محصول خوب و سالم به بیرون بدهم، گناه کار هستم، تفاوت نباید بین شرکت ها  وجود داشته باشد و این ها می خواهند شرکت های کوچک را نابود کنند، کسانی که  با پالم و مواد درجه 3 به مردم خوراک می دهند، مردم ایران شایسته خوردن محصول خوب، سالم و بهداشتی هستند.

,

مدیر عامل شرکت لبنیاتی چوپان با اشاره به صادرات محصولات چوپان بیان کرد: محصولات ما به کشورهای عراق و قطر صادر ات می کنم و و قطر از طرفدارترین محصولات ما هستند و حتی درخواست زدن کارخانه را با سرمایه گذاری را دارند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما حتی برای مردم عراق محصول خوب تحویل  می دهیم و محصولات ما در عراق ماننده  محصولات ترکیه هست و بهای بیشتری پرداخت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه