اخبار داغ

صدور 89 پروانه بهره برداری صنعتی در سیستان و بلوچستان

صدور 89 پروانه بهره برداری صنعتی در سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از صدور 89 فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سال گذشته در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر میرشکار در گفتگو با عصرهامون، گفت: در سال اخیر 89 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری هزار و 195 میلیارد ریال در استان صادر گردیده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از این واحدها سبب ایجاد 777 شغل به صورت مستقیم در حوزه صنعت استان شده است.

میرشکار با بیان اینکه تعداد پروانه های بهره برداری صادره در سال گذشته نسبت به سال 96 رشد 20 درصدی داشته تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری این پروانه ها نیز یک هزار و 195 میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال 96 رشد 4 درصدی را نشان می دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه اذعان داشت: این پروانه های بهره برداری صنعتی شامل طرح، بدون طرح، و بهره برداری ناشی از توسعه و یا اصلاح اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروانه بهره برداری مجوزی است که برای کلیه واحدهای صنعتی که اقدامات لازم، شامل تأمین زمین و تاسیسات و احداث ساختمان را برای نصب ماشین آلات خط تولید، تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تولید آزمایشی را انجام داده اند، فارغ از اینکه دارای جواز تأسیس باشند یا نباشند، توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت استان صادر می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه