اخبار داغ

شهردار جدید مهاباد انتخاب شد

شهردار جدید مهاباد انتخاب شد
با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار جدید مهاباد انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد در جلسه عصر روز سه شنبه، «کامران فاتح» را با اکثریت آرا به عنوان شهردار جدید مهاباد انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فاتح، دانش‌آموخته شهرسازی دانشگاه تهران و با انتخاب شورای اسلامی ادوار دوم، سوم و چهارم شهر پیرانشهر به عنوان شهردار این شهر و همچنین منتخب دور پنجم شهر تکاب سکاندار مدیریت شهری این شهرها بوده است.

,

شهردار جدید مهاباد در دوران مدیریتش رتبه نخست شهرداری شهرداری الکترونیک در سال ۹۵ و رتبه دوم در زمینه عملکرد عمران شهری در بین شهرداری های کل آذربایجان غربی را در سال ۹۴ از آن شهرداری پیرانشهر کرده بود.

,

پیش از فاتح، کامران علیزاده آذر که از۲۰ آبان ماه ۹۶ با کسب اکثریت آرای اعضای شورا در فرایندی انتخابات گونه و با پیروزی بر رقبایش سکان شهرداری را به دست گرفت بود، مدیریت شهرداری مهاباد را بر عهده داشت.

,

علیزاده آذر از همان ابتدای فعالیت با هجمه های گسترده ای از سوی افرادی که از آن ها به عنوان فراماسون، تندروهای مذهبی و سیاسی که دارای نفوذ و قدرت مالی یاد کرده بود، روبرو شد.

,

مصوبه انتخاب شهردار جدید مهاباد توسط اعضای شورای اسلامی شهر پس از تائید در فرمانداری ان شهرستان به استانداری ارسال خواهد شد.

,

ساختمان شهرداری مهاباد در میدان آزادی این شهر که در بین شهروندان مهابادی به «چوار چرا« شهرد دارد، قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه