اخبار داغ

دلیلی که آمریکا جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارد/اینفوگراف

دلیلی که آمریکا جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارد/اینفوگراف
رئیس جمهور آمریکا به سبب داشتن دیدگاه های اقتصادی، جنگ سایبری را به رویارویی نظامی ترجیح می دهد و برنامه او برای ایران هم در این چارچوب است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اینکه برخی از جنگ طلبان آمریکایی از جمله جان بولتون شایعه تنش نظامی میان ایران و آمریکا را مطرح کردند، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خود به زبان آمد و در توئیتی بیان داشت که بیشتر از اینکه به جنگ نظامی با ایران فکر کند به جنگ اقتصادی فکر می کند و سعی دارد که فشار لازم را بر جمهوری اسلامی بیاورد تا این کشور را به میز مذاکره بکشاند. این موضوع بعد از تنش ها و بازی های رسانه‌ای که رخ داد باعث شد تا عیار آمریکایی‌ها در مقابله نظامی با کشورمان به خوبی سنجیده شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بسیاری از کارشناسان بیان می کنند که ترامپ نه تنها جرات رویارویی با کشورمان را ندارد بلکه با توجه به شرایط آمریکا فکر این گزینه را نیز در سر نمی پروراند. این در شرایطی است که همیشه بلوف جنگ از سوی امریکایی ها علیه کشورمان انجام می شد و در زمان « باراک اوباما» که برخی او را صلح طلب می نامیدند نیز وی همواره تهدید می کرد که همه گزینه‌‎ها در برابر ایران روی میز است اما هیچ گاه تا به این حد تهدید نظامی علیه کشورمان صورت نمی گرفت.
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه