اخبار داغ

شهردار منطقه چهار کرمان مطرح کرد؛

تخصیص اعتبارات ویژه در سال ۹۸/ تنها نیمی از هزینه آسفالت کوچه‌ها به عهده مردم این منطقه است

تخصیص اعتبارات ویژه در سال ۹۸/ تنها نیمی از هزینه آسفالت کوچه‌ها به عهده مردم این منطقه است
شهردار منطقه چهار کرمان گفت: قدمت منطقه چهار شهر کرمان، نسبت به سایر مناطق بیشتر است، خوشبختانه امسال اعتبارات ویژه ای برای آن در نظرگرفته شده است و امیدواریم که بتوانیم اتفاقات خوبی را برای این منطقه رقم بزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین مومنی شهردار منطقه چهار کرمان درگفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با نحوه خدمت رسانی شهرداری این منطقه گفت: قدمت منطقه چهار شهر کرمان، نسبت به سایر مناطق بیشتر است، خوشبختانه امسال اعتبارات ویژه ای برای آن در نظرگرفته شده است و امیدواریم که بتوانیم اتفاقات خوبی را برای این منطقه رقم بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مومنی ادامه داد: شهرداری ها نهاد عمومی غیر دولتی هستند، در واقع شهرداری ها از مردم هستند برای مردم، یعنی آنچه که مردم در قالب عوارض پرداخت کنند برای شهر هزینه می شود.

,

وی تشریح کرد: اگر از نظر برخی افراد سایر شهرهای کشور دارای خدمات و زیبایی بیشتری هستند تنها به این دلیل است که مردم آن شهرها عوارض سالیانه شان را پرداخت می کنند چرا که مردمانشان پذیرفته اند اگر شهر آباد و زیبا می خواهند تنها از طریق  همکاری با شهرداری و پرداخت به موقع عوارض محقق خواهد شد و از طرفی مردم از شهرداری در قبال پرداخت هزینه ای که می پردازند، مطالبه گری می کنند.

,

مومنی تاکید کرد: اگر مردم شهر کرمان به عنوان همیار شهرداری عوارض قانونی سالیانه شان را پرداخت کنند، قطعا شهرداری خدمات بیشتر و بهتری را ارائه خواهد داد.

,

شهردار منطقه چهار در خصوص آسفالت کوچه های محله سرآسیاب گفت: سرآسیاب جزو محدوده شهر است از این رو همان خدماتی که برای سایر مناطق اختصاص داده ایم برای سرآسیاب نیز لحاظ می شود، در سرآسیاب یکسری معابر خاکی وجود دارد که مردم تمایل دارند ، آسفالت شود ؛ شهرداری منطقه چهار آمادگی این را دارد تا کوچه های خاکی را آسفالت نماید البته بشرطی که مردم سرآسیاب نیز کمک کنند و هزینه خودیاری خود را بپردازند و بعد از آن بر اساس نوبت دهی که مطمئنا بیش یک ماه طول نمی کشد خدمت رسان خواهیم بود.

,

مومنی افزود: اهالی هر کوچه ای که تمایل به آسفالت دارند، یک نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند تا از طرف شهرداری کارشناسی را موظف کنیم بدان جا سرکشی کند و هزینه آسفالت کوچه را تعیین نماید.

,

وی تشریح کرد: زیر سازی کوچه ها بر عهده ی شهرداری است اما در خصوص هزینه ی آسفالت هر کوچه، به هر میزان کارشناس هزینه تعیین کند، نیمی از آن را شهرداری متقبل خواهد شد و نیم دیگر آن را مردم به عنوان هزینه خود یاری متحمل شوند.

,

شهردار منطقه چهار با بیان این که با رویکرد بهسازی پارک های قدیم و احداث پارک های جدید در تلاش است تا به مردم خدمت رسانی کند، اظهار داشت: در سال ۹۷ ، چهار پارک جدید الاحداث را تقدیم مردم شهرمان کردیم، پارک پهلوان، بوستان آلاله، بوستان فرهنگ، بوستان شهرک هشت بهشت را تکمیل و تجهیز نمودیم ،در حال حاضر نیز پارک شهرک صنعتی را شروع کرده ایم و تقریبا ۳۰ درصد پیشرفت کار داشته ایم همچنین فاز سوم شهرک پدر که هنوز بر زمین مانده است را در دستور کار داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه