اخبار داغ

فرماندار بندرلنگه:

بارندگی در بندر لنگه باعث تلف شدن 30 راس دام شد/ میزان خسارت ها در حال بررسی است

بارندگی در بندر لنگه باعث تلف شدن 30 راس دام شد/ میزان خسارت ها در حال بررسی است
فرماندار بندرلنگه با بیان اینکه بر اثر بارندگی های روز گذشته بندر لنگه 30 راس دام تلف شده است، گفت: خوشبختانه بارندگی روز گذشته خسارت جانی برای شهروندان نداشته و تنها تعدادی دام تلف شده که بر آورد میزان خسارت آن توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بندرلنگه، یکی از شهرستان های استان هرمزگان به شمار می رود که روز گذشته باران نسبتا شدیدی همراه با تند باد باعث ایجاد خسارت هایی به روستاهای آن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بارندگی باعث تلف شدن 30 راس دام شد

, بارندگی باعث تلف شدن 30 راس دام شد,

علی نیکویی، فرماندار بندرلنگه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی روز گذشته در این شهرستان اظهار کرد: بارندگی شدید در شهرستان بندر لنگه از ساعت 16 آغاز و به مدت 20 دقیقه به طول انجامید که خسارت هایی را به تاسیسات مختلف این شهرستان وارد کرده است.

, هرمز,

, ,

فرماندار بندرلنگه با بیان اینکه در این بارندگی 30 راس دام تلف شده است، گفت: خوشبختانه بارندگی روز گذشته خسارت جانی برای شهروندان نداشته و تنها تعدادی دام تلف شده که بر آورد میزان خسارت آن توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.

,

نیکویی با بیان اینکه بارندگی همراه با وزش باد شدید بوده است، عنوان کرد: بادشدید باعث سقوط چند تیر برق، تابلو، درخت و... در سطح بندرلنگه شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه راه ارتباطی هیچ روستایی در این شهرستان قطع نشده است، خاطر نشان کرد: آب و برق برخی از مناطق این شهرستان تنها در نیم ساعت اول بعد از بارندگی قطع بوده و بلافاصله بعد از اتمام بارندگی آب و برق آن وصل شده است.

,

, ,

باران به آغل های در مسیر رودخانه آسیب وارد کرده است

, باران به آغل های در مسیر رودخانه آسیب وارد کرده است,

علی اعمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی روز گذشته بندر لنگه اظهار کرد: با توجه به اینکه دهیاران هر روستا مسئول مدیریت بحران هر روستا به شمار می روند طی تماسی که با آنها انجام شد خوشبختانه آسیبی به منازل و انسان های شهرستان بندر لنگه وارد نشده است.

, مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی روز گذشته بندر لنگه اظهار کرد: با توجه به اینکه دهیاران هر روستا مسئول مدیریت بحران هر روستا به شمار می روند طی تماسی که با آنها انجام شد خوشبختانه آسیبی به منازل و انسان های شهرستان بندر لنگه وارد نشده است.,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه باران تنها به آغل های در مسیر رودخانه خسارت وارد کرده است، گفت: 30 راس گوسفند شهرستان بندر لنگه تلف شده و بارندگی نیاز به ارسال اکیپ از هلال احمر نداشته است.

, مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه