شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: استان کرمان
ساعت: 11:41 منتشر شده در مورخ: 1398/03/01 شناسه خبر: 1488372
مدرس دانشکده خبر مطرح کرد؛
مدیریت روابط عمومی یعنی مدیریت کلام و احساس/۹۳ درصد ارتباط‌های ما غیرکلامی است
مدرس دانشکده خبر گفت: مدیریت روابط عمومی یعنی مدیریت کلام و احساسات، وظیفه روابط عمومی اطلاع رسانی نیست، وظیفه اصلی روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ عصر گذشته به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با همکاری مس سرچشمه و روابط عمومی فرمانداری رفسنجان کارگاه آموزشی ارتباطات و روابط عمومی با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان رفسنجان و اصحاب رسانه و با حضور استاد ارتباطات حمید شکری خانقاه در آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه ولیعصر برگزار شد.

حمید شکری در این جلسه زندگی را فرآیندی از ارتباطات ، اطلاعات و مبادلات دانست و گفت: مدیریت روابط عمومی یعنی مدیریت کلام و احساسات، روابط عمومی اطلاع رسانی نیست، وظیفه اصلی روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی است.

شکری گفت: باید بتوانیم ارتباط برقرار کنیم اما تنها تمرکز بر رویداد نداشته باشیم، بر روی اخبار فرآیند محور تمرکز کنیم و تحلیل کنیم.

وی بیان داشت: همه کارهای ما نوعی ارتباط است هفت درصد ارتباطات کلامی و ۹۳ درصد آن غیرکلامی است.

شکری بی برنامگی ، وظیفه محوری، عدم تفکیک بین موضوعات راهبردی و غیرراهبردی، تضادها، الویت صرفا اطلاع رسانی، پراکندگی و فقدان تمرکز ارتباطی را از جمله موانع روابط عمومی ها و یا به تعبیر وی قاتلان روابط عمومی دانست و از طرفی تیم ،رینی، شادی آفرینی، مشارکت آفرینی، شوق آفرینی، امید آفرینی و شفافیت آفرینی را از جمله ویژگی های روابط عمومی اثربخش عنوان کرد.

این استاد دانشگاه پذیرش بی قید و شرط ، قدردانی، تایید، تحسین و توجه را پنج را متقاعد و شیفته کردن طرف گفت و گو بیان کرد.

 

استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان
استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان
استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

انتهای پیام/

http://dana.ir/1488372
ارسال نظر
نظرات